Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 Vurderer å bestille det hotellet til jenta mi på ni og meg selv. Erfaringer noen? Positive/negative mottas med takk Anonymous poster hash: 8b0a3...ade
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Ja, men det var i 1994, så kan ikke si noe for eller mot. Jeg var 11 år da, og husker jeg absolutt ikke likte klengete tyrkere... Men de kan jo ha forandret seg. Anonymous poster hash: d675f...d6f
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #3 Skrevet 13. oktober 2015 Er det star tour hotellet du mener? Pascha bay er jo et stykke utenfor selve alanya da så om dere skal inn til sentrum må man regne med buss eller taxi. Vi var der en familie på 5, for et par år siden syntes maten var lite variert. Rommene var fine å bassenget helt greit. Men skull jeg til alanya igjen hadde jeg valgt et mer sentrums nært hotell. Anonymous poster hash: cd2b2...e58
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #4 Skrevet 13. oktober 2015 Kommer an på hva du vil ha ut av ferien. Rommene er fine. Bassengene var godkjente av våre barnehagebarn. Mat og drikke er dyrt hvis du ikke har all-inclusive. Hvis du vil "oppleve Tyrkia" og spise tyrkisk mat, er dette ikke stedet å dra. Anonymous poster hash: 2234d...119
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå