Gå til innhold

dere som har frityrkoker !


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte bytter dere olje?

 

Anonymous poster hash: 5db92...296

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det mennesker som har slikt i sitt eget hjem? Huff. 
Ta dere et glass tranebærjuice og lever den på søppelfyllinga. Antar mange her inne er enig med meg ;-)



Anonymous poster hash: 1679b...800
Skrevet

Kan du ikke la være å svare om spørsmålet ikke gjelder deg da?

 

Anonymous poster hash: 5db92...296

Skrevet

Vi har ikke frityrkoker lengre,men vi har hatt flere, og brukte jevnlig i flere år. Vi skiftet olje når den forandret farve. Vi oppbevarte frityrkokeren på kjølerommet når den ikke var i bruk.

Skrevet

Bytter etter behov, og om det er lenge siden sist



Anonymous poster hash: d52db...495

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...