Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 Hvor ofte bytter dere olje? Anonymous poster hash: 5db92...296
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Finnes det mennesker som har slikt i sitt eget hjem? Huff. Ta dere et glass tranebærjuice og lever den på søppelfyllinga. Antar mange her inne er enig med meg ;-) Anonymous poster hash: 1679b...800
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #3 Skrevet 13. oktober 2015 Kan du ikke la være å svare om spørsmålet ikke gjelder deg da? Anonymous poster hash: 5db92...296
MarianeA Skrevet 13. oktober 2015 #4 Skrevet 13. oktober 2015 Vi har ikke frityrkoker lengre,men vi har hatt flere, og brukte jevnlig i flere år. Vi skiftet olje når den forandret farve. Vi oppbevarte frityrkokeren på kjølerommet når den ikke var i bruk.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Bytter etter behov, og om det er lenge siden sist Anonymous poster hash: d52db...495
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå