Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 Vurderer en slik skibukse til 8-åringen. Men den koster jo over 1500 kr. Er den så bra, eller kan vi få en like slitesterk og vanntett skibukse rimeligere? Har hørt så mye bra om Isbjørn... Anonymous poster hash: 5a04e...b00
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Vi hadde en sånn bukse til hver av ungene da de var små, helt super bukse! Gikk videre i arv. Etter de ble større og ikke sitter særlig mye i snø og vann, så har vi gått over til litt billigere varianter. Nå har vi kjøpt Skogstad-bukser, men ikke fått prøvd dem enda. Kosta 700,- så fikk jo bukser til begge for prisen av en Isbjörn-bukse. Anonymous poster hash: c4dc2...f25
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #3 Skrevet 13. oktober 2015 Vi hadde en sånn bukse til hver av ungene da de var små, helt super bukse! Gikk videre i arv. Etter de ble større og ikke sitter særlig mye i snø og vann, så har vi gått over til litt billigere varianter. Nå har vi kjøpt Skogstad-bukser, men ikke fått prøvd dem enda. Kosta 700,- så fikk jo bukser til begge for prisen av en Isbjörn-bukse. Anonymous poster hash: c4dc2...f25 Er det strikk under beina på Skogstad sine? Anonymous poster hash: 5a04e...b00
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #4 Skrevet 13. oktober 2015 Isbjørn er veldig bra. Aboslutt verdt pengene etter min mening, er på vinterdress nr. to og har både vinterjakke, regnjakke og noen fleeceklær av samme merke. Anonymous poster hash: 18576...313
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Isbjørn sine klær er virkelig veldig bra, men jeg er litt i tvil om jeg synes de er verdt prisen, når man kan få gode klær til halvparten av det de koster, kanskje enda mindre hvis man handler på salg. Særlig nå som jeg har skolebarn, og jeg ser at det er vilt kaos i garderoben, og overhengende fare for at ting forsvinner, selv om man navner alt. Så nå har jeg kjøpt inn billigere høst- og vinterklær til skolegutten, og skallbuksa fra Isbjørn bruker vi hjemme... Anonymous poster hash: 253e4...dbb
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #6 Skrevet 13. oktober 2015 Her har jeg Isbjørn vinterdress til guttungen som han sannsynligvis kan bruke 3sesong på rad! Strikk i livet hele veien rundt gjorde at jeg kunne kjøpe den litt stor. I fjor var den passe, og iår kan vi legge ned en ekstra kant de har lagt inn (3cm) og den passer i år og. Den har ikke blitt slitt og gutten er veldig aktiv. Godt kjøp synes jeg! I tillegg er den myk og varm og lett å bevege seg i. Anonymous poster hash: f2efb...1e2
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #7 Skrevet 13. oktober 2015 Her har jeg Isbjørn vinterdress til guttungen som han sannsynligvis kan bruke 3sesong på rad! Strikk i livet hele veien rundt gjorde at jeg kunne kjøpe den litt stor. I fjor var den passe, og iår kan vi legge ned en ekstra kant de har lagt inn (3cm) og den passer i år og. Den har ikke blitt slitt og gutten er veldig aktiv. Godt kjøp synes jeg! I tillegg er den myk og varm og lett å bevege seg i. Anonymous poster hash: f2efb...1e2 Hvilke butikker selger dressene? Anonymous poster hash: f37e4...608
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #8 Skrevet 13. oktober 2015 Her har jeg Isbjørn vinterdress til guttungen som han sannsynligvis kan bruke 3sesong på rad! Strikk i livet hele veien rundt gjorde at jeg kunne kjøpe den litt stor. I fjor var den passe, og iår kan vi legge ned en ekstra kant de har lagt inn (3cm) og den passer i år og. Den har ikke blitt slitt og gutten er veldig aktiv. Godt kjøp synes jeg! I tillegg er den myk og varm og lett å bevege seg i. Anonymous poster hash: f2efb...1e2 Hvilke butikker selger dressene? Anonymous poster hash: f37e4...608 Lillevanilje.no Anonymous poster hash: 5a04e...b00
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #9 Skrevet 13. oktober 2015 Her har jeg Isbjørn vinterdress til guttungen som han sannsynligvis kan bruke 3sesong på rad! Strikk i livet hele veien rundt gjorde at jeg kunne kjøpe den litt stor. I fjor var den passe, og iår kan vi legge ned en ekstra kant de har lagt inn (3cm) og den passer i år og. Den har ikke blitt slitt og gutten er veldig aktiv. Godt kjøp synes jeg! I tillegg er den myk og varm og lett å bevege seg i. Anonymous poster hash: f2efb...1e2 Hvilke butikker selger dressene? Anonymous poster hash: f37e4...608 Lillevanilje.no Anonymous poster hash: 5a04e...b00 Tenker fysisk butikk så vi kan prøve størrelser Anonymous poster hash: f37e4...608
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #10 Skrevet 13. oktober 2015 Her har jeg Isbjørn vinterdress til guttungen som han sannsynligvis kan bruke 3sesong på rad! Strikk i livet hele veien rundt gjorde at jeg kunne kjøpe den litt stor. I fjor var den passe, og iår kan vi legge ned en ekstra kant de har lagt inn (3cm) og den passer i år og. Den har ikke blitt slitt og gutten er veldig aktiv. Godt kjøp synes jeg! I tillegg er den myk og varm og lett å bevege seg i. Anonymous poster hash: f2efb...1e2 Hvilke butikker selger dressene? Anonymous poster hash: f37e4...608 Lillevanilje.no Anonymous poster hash: 5a04e...b00 Tenker fysisk butikk så vi kan prøve størrelser Anonymous poster hash: f37e4...608 Barnas hus Anonymous poster hash: 2f55a...0e5
skjotta Skrevet 13. oktober 2015 #11 Skrevet 13. oktober 2015 Hadde jeg bodd i Alaska så ville det vært verdt pengene, for de er virkelig gode, men på det norske sørland med varmegrader halve vinteren og muligens en eller 2 dager der gradestokken kryper ned under 10 minus holder en nameit eller Skogstad dress rikelig.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #12 Skrevet 13. oktober 2015 ikke for min del Anonymous poster hash: e859d...bdb
Slaskepott Skrevet 13. oktober 2015 #13 Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Isbjörn er veldig bra, men det er Polarn O. Pyret også, til langt mer levelige priser. Jeg har tre aktive uteunger fra 7 år og nedover, men hittil har alt av POP-yttertøy kunnet gå i arv minst én gang. Endret 13. oktober 2015 av Slaskepott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå