Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 Traff en mann,flott mann!!likte mannen,det var gjengjeldt..vi skulle bli bedre kjent.Møttes en gang til uten konkrete planer om neste treff annet enn at det ville begge to.Så var det bare snap-endel til dagen!Jeg er fucked up etter tidligere smeller og får egentlig litt panikk,går å tenker lurer og tolker og blir stresset av det.I tillegg er det endel stress og utfordringer og hektisk i det daglige og på jobb!Så i panikkens og slitenhetens hete sender jeg en melding der jeg egentlig bare avslutter hele greien og tenker at det er lettere å ikke måtte forholde seg til det her..Mannen tenker nok at jeg er gal-antar det,og gjerne jeg er det-hører ikke mer fra han.Og jeg angrer som en hund,er lei meg for at jeg er så dum og føler meg som en skikkelig tragisk tåpelig og latterlig person.Det er jo ikke normalt det her.Hadde du gjort et forsøk på å forklare deg,eller bare akseptert at du er idiot og at toget er gått? Anonymous poster hash: 7cc17...2eb
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Akseptert idiotien... Anonymous poster hash: afdb0...397
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #3 Skrevet 13. oktober 2015 Kommer jo an på hva du sa da du avsluttet. Kan jo sende en mld og spørre om dere kan ta en kaffe for du vil gjerne prate. Og ta det derfra. Sier han nei lar du det være og sier du ja så forklarer du når dere møtes Anonymous poster hash: a39c3...704
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #4 Skrevet 13. oktober 2015 Anbefaler deg å bruke mellomrom hver gang du har satt et punktum eller komma, så blir tekstene dine enklere å lese. Lykke til med mannen, håper det ordner seg for deg! Anonymous poster hash: 640ec...019
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Jo takk for det😏 Anonymous poster hash: 7cc17...2eb
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #6 Skrevet 13. oktober 2015 Noen flere med noen tanker?klarer ikke te ke på annet😔 Anonymous poster hash: 7cc17...2eb
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #7 Skrevet 13. oktober 2015 Dropp ham! Det finnes flere fisker der ute som er myr bedre! Anonymous poster hash: c435b...0a9
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #8 Skrevet 13. oktober 2015 Hvis du fisker ham tilbake, tror jeg du kommer til å få panikk igjen og droppe han igjen. Du bør kanskje la ham slippe det? Anonymous poster hash: 97e0a...7e4
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #9 Skrevet 14. oktober 2015 Mulig,mn jeg Er flink til å lære av mine feil😏 Anonymous poster hash: 7cc17...2eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå