Gå til innhold

Kardashians.......altså.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå uttaler jeg meg muligens om ing jeg ikke veit mye om. Men "alle" vet hvem kim er. Hun har jeg srtt om i blader og tv.

 

De andre søstrene ikke så mye i media. Som jeg har ått med meg iallefall.

 

Så så jeg på noen episoder med den der serien de har blitt så berømt for. Men hun der kim er jo nesten ikke med. Ikke i de jeg så.

 

Hvorfor er kim så mye mer berømt enn søstrene?

 

Meningsløs serie også da. Men

 

Anonymous poster hash: f5951...572

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kim er mer berømt fordi hun er med i en hjemmelaga pornofilm med en ekskjæreste. Og nå er hu gift med Kim West.

 

 

Anonymous poster hash: 1789e...653

Skrevet

Kim er mer berømt fordi hun er med i en hjemmelaga pornofilm med en ekskjæreste. Og nå er hu gift med Kim West.

 

 

Anonymous poster hash: 1789e...653

Unnskyld, mente Kanye West

 

Anonymous poster hash: 1789e...653

Skrevet

De andre er også plagsomt mye i media spør du meg..

Skrevet

Min store guilty pleasure er Kardashians :D De er jo mange familiemedlemmer. Syv søsken pluss foreldrene. Vi får alltid se fra livet til de fleste medlemmene i èn episode. Er det ekstra mye drama rundt èn spesiell person handler episoden mye om dette. Sjelden det er så mye drama rundt Kim etter hun ble sammen med Kanye, så kanskje derfor hun ikke er så mye med lengre.

 

Anonymous poster hash: 928bb...793

Skrevet

Jeg elsker the kardashians! Men synes det et flaut, så ingen vet at jeg ser på;-) synes det er en flott familie! Litt crazy mor kanskje, men barna er godt oppdratt og de fleste av de har gode verdier og holdninger (ja tenk det går an selv om

Man er full i silikon;-))

 

Anonymous poster hash: 2c493...379

Skrevet

Jeg elsker the kardashians! Men synes det et flaut, så ingen vet at jeg ser på;-) synes det er en flott familie! Litt crazy mor kanskje, men barna er godt oppdratt og de fleste av de har gode verdier og holdninger (ja tenk det går an selv om

Man er full i silikon;-))

 

Anonymous poster hash: 2c493...379

 

Enig med deg!! Elsker den familien ❤❤

 

 

Anonymous poster hash: dae8b...122

Skrevet

Etter Kim ble sammen med west er hun mindre med på grunn av at west ikke vil være med på programme. Han er enda mindre involvert i det programmet selvom han er blitt en del av familen. Men leste at han ikke ville bli filmet døgnet rundt og derfor ser vi mindre til Kim også.

 

Elsker den familen, de er litt gale men jeg liker det. Når jeg ser på de får jeg lyst å få stor famile selv :)

 

Anonymous poster hash: 620bd...9af

Skrevet

Aha, slik ja..... ja da skjøner jeg.

 

Anonymous poster hash: f5951...572

Skrevet

Elsker dem 😄😄

 

Anonymous poster hash: fbb56...883

Skrevet

Hva har skjedd med rompa til Kim? Den er jo enorm. Silikon?

 

Anonymous poster hash: f7204...584

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...