Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 Har en kjæreste på 2 året. Vi har hatt det veldig fint og nylig begynt så smått å pusse litt opp hos han slik at jeg kan flytte inn.. Men det er nesten som at han vil skjule det? At han synes det er pinlig.. Jeg sa til han i går at jeg må nesten få vite hva jeg skal si når folk spør om vi skal bli samboere. Men nei, han sier bare at folk ikke skal bry seg om hva vi styrer med og at jeg ikke skal svare?? Hva er dette! Anonymous poster hash: 587b3...36c
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Helt ærlig høres det rart ut! Aner ikke hva det kan være, men _noe_ er det! Anonymous poster hash: 736e0...51b
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #3 Skrevet 13. oktober 2015 Ja noe er det! Men jeg skjønner ikke hva? Jeg spør men får ikke ordentlige svar..'nesten som Jeg revurderer hele greia..:-/ Anonymous poster hash: 587b3...36c
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #4 Skrevet 13. oktober 2015 Ja noe er det! Men jeg skjønner ikke hva? Jeg spør men får ikke ordentlige svar..'nesten som Jeg revurderer hele greia..:-/ Anonymous poster hash: 587b3...36c Når han ikke vil stå for det at dere skal flytte sammen, da tenker jeg at han egentlig ikke vil flytte sammen, og derfor oppfører seg som han gjør fordi han regner med at du da gjør det slutt. Gjør du det slutt vil han gjerne si at det ikke er det han ønsker også. Men mange menn "vil ikke ha på seg" det at de gjør det slutt med damer (jeg vet om flere som sier at de er slik), så det de da gjør er å strupe forholdet sakte, men sikkert, fordi de vet at dama da har bein nok i nesa til å gjøre det slutt. Og så sier flere av dem at det blir færre problemer i etterkant hvis dama selv gjør det slutt. Jeg hadde ikke ønsket å være sammen med - og langt mindre flyttet inn med - en mann som ikke vil være åpen om at vi liksom planla å flytte sammen. Jeg vil ha en mann som vil ha meg og er stolt av å ha nettopp meg Så om han ikke gir deg en god forklaring, gå videre. Flytt for all del ikke inn med en mann som oppfører seg slik! Anonymous poster hash: 6ad36...0db
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Ja noe er det! Men jeg skjønner ikke hva? Jeg spør men får ikke ordentlige svar..'nesten som Jeg revurderer hele greia..:-/ Anonymous poster hash: 587b3...36c Når han ikke vil stå for det at dere skal flytte sammen, da tenker jeg at han egentlig ikke vil flytte sammen, og derfor oppfører seg som han gjør fordi han regner med at du da gjør det slutt. Gjør du det slutt vil han gjerne si at det ikke er det han ønsker også. Men mange menn "vil ikke ha på seg" det at de gjør det slutt med damer (jeg vet om flere som sier at de er slik), så det de da gjør er å strupe forholdet sakte, men sikkert, fordi de vet at dama da har bein nok i nesa til å gjøre det slutt. Og så sier flere av dem at det blir færre problemer i etterkant hvis dama selv gjør det slutt. Jeg hadde ikke ønsket å være sammen med - og langt mindre flyttet inn med - en mann som ikke vil være åpen om at vi liksom planla å flytte sammen. Jeg vil ha en mann som vil ha meg og er stolt av å ha nettopp meg Så om han ikke gir deg en god forklaring, gå videre. Flytt for all del ikke inn med en mann som oppfører seg slik! Anonymous poster hash: 6ad36...0db Mulig du har rett her altså... Men det var han som foreslo det og han som tok initiativ til hele greia.. Kalde føtter da kanskje... Anonymous poster hash: 587b3...36c
Bøø Skrevet 13. oktober 2015 #6 Skrevet 13. oktober 2015 Hvis du pusser opp for han regner jeg med han lurer deg til,å bruke tid ogressurser på hans. Så dumper han deg etterpå. Siden han ikkke vil si at dere skal flytte i lag selv om dere har begynt oppussing. Var jeg deg ville jeg forlangt å få kjøpe meg inn før jeg brukte penger på hans.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #7 Skrevet 13. oktober 2015 Hvis du pusser opp for han regner jeg med han lurer deg til,å bruke tid ogressurser på hans. Så dumper han deg etterpå. Siden han ikkke vil si at dere skal flytte i lag selv om dere har begynt oppussing. Var jeg deg ville jeg forlangt å få kjøpe meg inn før jeg brukte penger på hans. Jeg har ikke brukt en krone og nesten ikke brukt tid.. Jeg velger ut og han ordner resten.. Har hjelpt litt til , men ikke mye.. Anonymous poster hash: 587b3...36c
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #8 Skrevet 13. oktober 2015 Hvis du pusser opp for han regner jeg med han lurer deg til,å bruke tid ogressurser på hans. Så dumper han deg etterpå. Siden han ikkke vil si at dere skal flytte i lag selv om dere har begynt oppussing. Var jeg deg ville jeg forlangt å få kjøpe meg inn før jeg brukte penger på hans. Tenkte det samme. Han har ikke nok til å pusse opp selv, så hjelper hi til og så dumpes hun når jobben er gjort... Anonymous poster hash: 2b829...87d
Bøø Skrevet 13. oktober 2015 #9 Skrevet 13. oktober 2015 Hvis du pusser opp for han regner jeg med han lurer deg til,å bruke tid ogressurser på hans. Så dumper han deg etterpå. Siden han ikkke vil si at dere skal flytte i lag selv om dere har begynt oppussing. Var jeg deg ville jeg forlangt å få kjøpe meg inn før jeg brukte penger på hans. Jeg har ikke brukt en krone og nesten ikke brukt tid.. Jeg velger ut og han ordner resten.. Har hjelpt litt til , men ikke mye..Anonymous poster hash: 587b3...36c Bra det da, men da vet jeg ikke hva det kan være
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #10 Skrevet 13. oktober 2015 Hvis du pusser opp for han regner jeg med han lurer deg til,å bruke tid ogressurser på hans. Så dumper han deg etterpå. Siden han ikkke vil si at dere skal flytte i lag selv om dere har begynt oppussing. Var jeg deg ville jeg forlangt å få kjøpe meg inn før jeg brukte penger på hans.Jeg har ikke brukt en krone og nesten ikke brukt tid.. Jeg velger ut og han ordner resten.. Har hjelpt litt til , men ikke mye.. Anonymous poster hash: 587b3...36c Da hadde jeg spurt han rett ut om han er flau over meg. Rett og slett.. Ville aldri hatt en sånn mann.. Anonymous poster hash: 2b829...87d
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #11 Skrevet 13. oktober 2015 Når han ikke vil stå for det at dere skal flytte sammen, da tenker jeg at han egentlig ikke vil flytte sammen, og derfor oppfører seg som han gjør fordi han regner med at du da gjør det slutt. Gjør du det slutt vil han gjerne si at det ikke er det han ønsker også. Men mange menn "vil ikke ha på seg" det at de gjør det slutt med damer (jeg vet om flere som sier at de er slik), så det de da gjør er å strupe forholdet sakte, men sikkert, fordi de vet at dama da har bein nok i nesa til å gjøre det slutt. Og så sier flere av dem at det blir færre problemer i etterkant hvis dama selv gjør det slutt. Jeg hadde ikke ønsket å være sammen med - og langt mindre flyttet inn med - en mann som ikke vil være åpen om at vi liksom planla å flytte sammen. Jeg vil ha en mann som vil ha meg og er stolt av å ha nettopp meg Så om han ikke gir deg en god forklaring, gå videre. Flytt for all del ikke inn med en mann som oppfører seg slik! Anonymous poster hash: 6ad36...0db Mulig du har rett her altså... Men det var han som foreslo det og han som tok initiativ til hele greia.. Kalde føtter da kanskje... Anonymous poster hash: 587b3...36c Jeg ville tolket det som veldig kalde føtter. En forelsket mann som gledet seg til å flytte sammen med dama si ville ikke blitt sur og ønsket å holde det hemmelig fra sine venner og familie. Se på overskriften din... ønsker du å flytte sammen med en "vanskelig mann" - en som er så vanskelig før dere flytter sammen vil sjelden bedre seg... Spør ham rett ut - og pass på å følge med øynene dine når du spør ham. Du leser ofte sannheten i øynene hans. Om han unngår øyekontakt med deg så er jo det også noe å merke seg. Vær direkte med ham. Spør ham hvorfor han vil holde hemmelig at dere planlegger å flytte sammen. Og følg magefølelsen din. Den forteller deg at noe skurrer. Anonymous poster hash: 6ad36...0db
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #12 Skrevet 13. oktober 2015 Når han ikke vil stå for det at dere skal flytte sammen, da tenker jeg at han egentlig ikke vil flytte sammen, og derfor oppfører seg som han gjør fordi han regner med at du da gjør det slutt. Gjør du det slutt vil han gjerne si at det ikke er det han ønsker også. Men mange menn "vil ikke ha på seg" det at de gjør det slutt med damer (jeg vet om flere som sier at de er slik), så det de da gjør er å strupe forholdet sakte, men sikkert, fordi de vet at dama da har bein nok i nesa til å gjøre det slutt. Og så sier flere av dem at det blir færre problemer i etterkant hvis dama selv gjør det slutt. Jeg hadde ikke ønsket å være sammen med - og langt mindre flyttet inn med - en mann som ikke vil være åpen om at vi liksom planla å flytte sammen. Jeg vil ha en mann som vil ha meg og er stolt av å ha nettopp meg Så om han ikke gir deg en god forklaring, gå videre. Flytt for all del ikke inn med en mann som oppfører seg slik! Anonymous poster hash: 6ad36...0db Mulig du har rett her altså... Men det var han som foreslo det og han som tok initiativ til hele greia.. Kalde føtter da kanskje... Anonymous poster hash: 587b3...36c Jeg ville tolket det som veldig kalde føtter. En forelsket mann som gledet seg til å flytte sammen med dama si ville ikke blitt sur og ønsket å holde det hemmelig fra sine venner og familie. Se på overskriften din... ønsker du å flytte sammen med en "vanskelig mann" - en som er så vanskelig før dere flytter sammen vil sjelden bedre seg... Spør ham rett ut - og pass på å følge med øynene dine når du spør ham. Du leser ofte sannheten i øynene hans. Om han unngår øyekontakt med deg så er jo det også noe å merke seg. Vær direkte med ham. Spør ham hvorfor han vil holde hemmelig at dere planlegger å flytte sammen. Og følg magefølelsen din. Den forteller deg at noe skurrer. Anonymous poster hash: 6ad36...0db Ja jeg får ta meg en skikkelig prat med han.. Merkelig opplegg:-/ Anonymous poster hash: 587b3...36c
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #13 Skrevet 13. oktober 2015 Kjenner jeg blir helt dårlig av dette... Skjønner virkelig ingenting:-( han har vært så fantastisk på alle måter, ble så glad når han spurte om jeg ville flytte inn for han ønsket en fremtid sammen med meg.. Menn!!!! :-( Anonymous poster hash: 587b3...36c
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2015 #14 Skrevet 14. oktober 2015 Snakket med han? Anonymous poster hash: 87339...fc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå