Gå til innhold

Er det greit at jeg sier slikt til dattera mi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 4,5 år. I bhg på hennes gruppe Er det ei jente som føler hun er litt utenfor. Hun vil ofte ikke i bhg fordi hun ikke får lov å være med å leke osv. Jeg kjenner mammaen, derfor vet jeg dette.

Jenta mi luker denne jenta veldig godt, så det hender jeg sier til min jente at: kanskje du skal spørre om xxx vil bli med deg å leke i morgen? Eller: kanskje du skal spørre om xxx vil sitte ved siden av deg når dere skal på busstur?

Altså, jeg oppfordrer en del til å leke med den jenta da.

Er det ok?

Anonymous poster hash: 8d173...bfa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du formulerer deg fint. " kanskje du kan". Du krever ikke hun SKAL. Men jeg synes forøvrig at dere kan arrangere et møte det alle dere vokne snakker om hvordan man kan hjelpe denne jenta på best mulig måte. Hvorfor blir hun holdt utenfor. Synes foreldrene til dem som behandler denne jenta slik skal snakke til deres barn slik du gjør. Det må settes fokus på at alle skal bli inkludert. At det er ok at man er forskjellige, men at alle skal behandles fint.

Anonymous poster hash: b8533...2ed

Skrevet

Synes det er fint du oppfordrer jenta di til å leke med de som ikke har så mange venner :-)

Anonymous poster hash: aceac...85a

Skrevet

Takk for svar :) Da fortsetter jeg med det. De er klar over situasjonen i bhg og jobber med det.

Anonymous poster hash: 8d173...bfa

Skrevet

Ja selvsagt kan du fortsette med dette. Flott at du oppfordrer jenta di til å leke med den andre jenta. :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...