Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 Er ikke veldig bereist og skal nå bestille min aller første flytur på nett, men forstår jeg det rett når det ikke er noe bagasje i det hele tatt (annet enn håndbagasje) med i billettprisen? Må jeg kjøpe bagasjeplass i tillegg? Leser "den lille skriften" og forstår der at jeg må velge om jeg skal ha med meg en eller to kofferter og enten betale for 15 eller 20 kg pr koffert? https://www.ryanair.com/no/vilkaar/regulations-checkedbaggage Jeg trodde seriøst alle kunne ta med en koffert hver i billettprisen jeg, også måtte man bare betale om det var overvekt...? Jammen mye rart som ballet på seg på toppen av billettprisen. Anonymous poster hash: c409f...cdf
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Det er riktig. Med Ryanair og Norwegian er det sånn. Med SAS er det inkludert. 😊 Anonymous poster hash: 724e8...42f
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #3 Skrevet 13. oktober 2015 Det er mange år siden det var standard. Ingenting er inkludert på mange av billigbillettene. Du får det du betaler for. Anonymous poster hash: 2cbf3...08a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå