Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 🍴 Anonymous poster hash: 72ee1...941
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Hjemmebakt grov scones med kokt egg Anonymous poster hash: 1099b...72e
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #3 Skrevet 13. oktober 2015 Rundstykker med eggerøre, ble det i dag. Anonymous poster hash: 6e99b...9e2
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #4 Skrevet 13. oktober 2015 1 eple og en halv Kiwi blir det til lunsj. Anonymous poster hash: 3a318...58d
MarianeA Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Sen frokost her så jeg har nylig spist knekkebrød med skinke. Salat litt senere tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #6 Skrevet 13. oktober 2015 1 eple og en halv Kiwi blir det til lunsj. Anonymous poster hash: 3a318...58d slanker du deg? Anonymous poster hash: 72ee1...941
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #7 Skrevet 13. oktober 2015 1 liten banan og et eple. Anonymous poster hash: b8c72...de0
TPK Skrevet 13. oktober 2015 #8 Skrevet 13. oktober 2015 To skiver med mager leverpostei og to bittesmå epler fra egen hage.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #9 Skrevet 13. oktober 2015 Ingenting :/ Har fastet siden frokost i går, og nå er jeg lei og sulten😂 Kan spise ca kl 16 da, og da drømmer jeg om masse forskjellig Anonymous poster hash: 57d5f...fb0
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #10 Skrevet 13. oktober 2015 En skive med hjemmelaget rørt jordbærsyltetøy og litt potetgull. Anonymous poster hash: 3d804...c67
Gjest Skrevet 13. oktober 2015 #11 Skrevet 13. oktober 2015 Spist lunsj ute i dag; Club Sandwich med salat.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #12 Skrevet 13. oktober 2015 Go morgen yoghurt, vanilje, med banan oppi. Skeiet ut fra de tradisjonelle knekkebrødene. Vann å drikke. Anonymous poster hash: 8fd4a...946
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #13 Skrevet 13. oktober 2015 omelett og salat Anonymous poster hash: 992ef...a38
februarprins2013 Skrevet 13. oktober 2015 #14 Skrevet 13. oktober 2015 salat med egg, bønner, skinke, mais, ananas og grønn salat
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #15 Skrevet 13. oktober 2015 Sopprisotto og rundstykke Anonymous poster hash: d135d...ba6
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #16 Skrevet 13. oktober 2015 1 eple og en halv Kiwi blir det til lunsj.Anonymous poster hash: 3a318...58d slanker du deg?Anonymous poster hash: 72ee1...941 Nei jeg slanker meg ikke jeg er liten og tynn å klarer ikke mere til lunsj. Anonymous poster hash: 3a318...58d
stratosku Skrevet 13. oktober 2015 #17 Skrevet 13. oktober 2015 Spiste cottage cheese med blåbær og et eple.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 13. oktober 2015 #18 Skrevet 13. oktober 2015 Spiste to skiver grovbrød med eggesalat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå