Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 Leser at alle andre høygravide går i redemodus og løper rundt og gjør huset plettfritt og gjør klart alt til baby kommer. Her sitter jeg med bomba hus og sliter med at jeg sovner så fort jeg setter meg ned. Til og med når jeg er blant folk blir jeg utrolig døsig Anonymous poster hash: eac43...c6c
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Du er ikke den eneste Jeg har begynt å gjøre huset klart jeg også, to uker igjen .. Men det skal sies at istedefor at det er gjort på en søndag, strekker det seg over flere dager! Soverommet og badet gjenstår, ellers er lister og vegger og alt annet i huset rent, og ingen får lov til å røre noe hahaha! Anonymous poster hash: 2d57f...d50
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #3 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg var såå trøtt at jeg ikke turte å kjøre bil. Sovna så fort jeg satt meg ned og flere ganger på toalettet. Sov meg gjennom svangerskapet.. Men dagen jeg hadde termin vasket jeg hele leiligheten vår for å starte fødselen, rett før jeg var ferdig kom den første rien 😊 Anonymous poster hash: 3a25c...acb
Blomstogbier Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg er også høygravid, men med barn fra før så kan jeg ikke sove nyt det.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #6 Skrevet 13. oktober 2015 Trodde med en gang det var meg du snakket om! Helt utslitt.. Legetimer, fysioterapi og plikter er et ork. Sove er det eneste jeg vil... 25 dager til termin 😁😁😁 Anonymous poster hash: 14cce...d91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå