Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg er gravid med mitt tredje barn og har fødeplass på riksen. De to første har jeg fått på Ullevål. Første vaginal fødsel, og andre planlagt snitt pga seteleie. Jeg valgte selv ks pga leiet, og møtte lite motstand på dette. Nå ser det ut til at også denne babyen ligger i seteleie. Det er helt uaktuelt med setefødsel for min del, så dersom han ikke snur seg, ønsker jeg ks også denne gangen. Noen som har hatt barn i seteleie på Riksen og vet hvordan de stiller seg til det? Anonymous poster hash: 8d2b7...a00 Anonymous poster hash: 8d2b7...a00
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg er gravid med mitt tredje barn og har fødeplass på riksen. De to første har jeg fått på Ullevål. Første vaginal fødsel, og andre planlagt snitt pga seteleie. Jeg valgte selv ks pga leiet, og møtte lite motstand på dette. Nå ser det ut til at også denne babyen ligger i seteleie. Det er helt uaktuelt med setefødsel for min del, så dersom han ikke snur seg, ønsker jeg ks også denne gangen. Noen som har hatt barn i seteleie på Riksen og vet hvordan de stiller seg til det? Anonymous poster hash: 8d2b7...a00 Anonymous poster hash: 8d2b7...a00 Har ikke fått og venter ikke barn med seteleie (som jeg vet om), men har fått innvilget planlagt KS på Riksen av andre årsaker. Det burde absolutt ikke være noe problem for deg heller å få det, spesielt med tanke på at du har hatt et KS før. Vet ikke hvor langt du er på vei, men ta kontakt og be om en samtale om dette så snart som mulig, så ordner det seg nok! Anonymous poster hash: 50529...9aa
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #3 Skrevet 13. oktober 2015 ok så bra å høre. Jeg skal på samtale der neste uke, og begynte å grue meg veldig på at dette skal bli en stor diskusjon. Nesten så jeg har vurdert å høre om de har kapasitet på Ullevål, men da skal jeg gi Riksen en sjanse. Ytre vending er ikke en mulighet da morkake er på fremre vegg. Anonymous poster hash: 8d2b7...a00
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #4 Skrevet 13. oktober 2015 ok så bra å høre. Jeg skal på samtale der neste uke, og begynte å grue meg veldig på at dette skal bli en stor diskusjon. Nesten så jeg har vurdert å høre om de har kapasitet på Ullevål, men da skal jeg gi Riksen en sjanse. Ytre vending er ikke en mulighet da morkake er på fremre vegg. Anonymous poster hash: 8d2b7...a00 Jeg (som har skrevet over her) grudde meg også veldig til samtalen og var forberedt på en kamp, men møtte verdens hyggeligste jordmor, så det var ikke noe problem. Masse lykke til, det kommer til å gå fin-fint! Anonymous poster hash: 50529...9aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå