Gå til innhold

Gjør influensavaksinen vondt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta sprøyte for første gang på 15 år. Husker vi syntes det var veldig vondt som barn. hvor vondt gjør det egentlig?

Anonymous poster hash: df471...b1f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke selve stikket, men jeg ble skikkelig influensadårlig et par dager etter.

Skrevet

Ja, det er som å føde

Anonymous poster hash: 61038...dbf

Skrevet

Det må være deilig å ha så liten erfaring med smerte i livet sitt at man er bekymret for om en vaksine gjør vondt.....

Anonymous poster hash: ace16...bbc
Skrevet

Det må være deilig å ha så liten erfaring med smerte i livet sitt at man er bekymret for om en vaksine gjør vondt.....   Anonymous poster hash: ace16...bbc

Idiotisk kommentar. Jeg har tatt 450 sprøyter fra februar og griner nesten hver gang, for det gjør sjukt vondt. Har også hatt flere gallesteinanfall, født uten smertelindring og vært innlagt 4 ggr på sykehus pga sykdom og smerte.

Skrevet

Det må være deilig å ha så liten erfaring med smerte i livet sitt at man er bekymret for om en vaksine gjør vondt.....   Anonymous poster hash: ace16...bbc

Idiotisk kommentar. Jeg har tatt 450 sprøyter fra februar og griner nesten hver gang, for det gjør sjukt vondt. Har også hatt flere gallesteinanfall, født uten smertelindring og vært innlagt 4 ggr på sykehus pga sykdom og smerte.

Om en sprøyte gjør så vondt at en voksen kvinne må gråte er det ikke snakk om en vaksine.....

Anonymous poster hash: ace16...bbc

Skrevet

jeg får litt vondt i armen etter på, det går et par dager før det er over,men mye bedre enn infulensa :)

Skrevet

Trikset er å slappe av i armen når de stikker, da merker du det så vidt :)

Anonymous poster hash: 73878...a77

Skrevet

Blir litt øm i armen senere på dagen. Selve vaksinen kjennes knapt hvis man slapper av i armen.

Anonymous poster hash: 9d50b...6a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...