Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 Skal passe barnet til ei venninne i dag, men barnet er veldig kresent å det eneste jeg har i kjøleskapet som "alle" kan like er indrefilet, men hva kan jeg servere til som er raskt og enkelt å lage mens vi går over leksene? Anonymous poster hash: 38021...690
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Ris og salat. Anonymous poster hash: eb151...171
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #3 Skrevet 13. oktober 2015 Hva med bakt potet? Anonymous poster hash: 7b14f...397
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #4 Skrevet 13. oktober 2015 Vi pleier å ha fløtegratinerte poteter og brokkoli, men det tar jo litt tid med potetene. Pommes frites eller ris går jo fort! Anonymous poster hash: 93501...a4b
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Hadde lagd det jeg ville og sagt at dette er maten, vær så god. Jeg gidder ikke nykker. Man trenger ikke elske alt man spiser, og det er selvfølgelig annerledes om ungen brekker seg, men om det kun er trass gidder jeg ikke dille. Anonymous poster hash: efd58...6bd
TPK Skrevet 13. oktober 2015 #6 Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Vi pleier å ha fløtegratinerte poteter, stekt sopp og løk, og surre steken ned spekeskinke. Potetene tar jo litt tid da... Ris og en saus gjør samme nytten. Men jeg synes hun bør lære seg at ikke alle danser etter hennes pipe, og hun må spise det hun får eller går sulten. Ikke tilby egen middag eller brødskiver til henne. Jeg snakker forresten om indrefilet av svin. Endret 13. oktober 2015 av TPK
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #7 Skrevet 13. oktober 2015 Normalt pleier jeg ikke å tilrettelegge på denne måten for barn så sant det ikke er pga allergier, men grunnen til at barnet skal være her er fordi moren skal gjennom en omfattende operasjon så da strekker jeg meg litt for å få i barnet mat og for å få tiden til å gå. Tusen takk for tips alle sammen😊 Hi Anonymous poster hash: 38021...690
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #8 Skrevet 13. oktober 2015 Hvis du vil skjemme bort datteren litt, med tanke på omstendighetene, ville jeg heller laget pannekaker. De fleste barn liker dette, de kan hjelpe til, hvis du skal ha tiden til å gå, eller du kan hjelpe med lekser mens det stekes. Så kan du heller spare det gode kjøttet til en helg. Anonymous poster hash: f7d79...055
3 i april Skrevet 13. oktober 2015 #9 Skrevet 13. oktober 2015 Hva med og lage pannekaker,spagetti med kjøttsaus,fiskepinner, tomatsuppe med egg,pølse med potetstappe. Dette er mine barns favoritter 😊 mine er ikke overbeistret for biff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå