Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #1 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg er lei av å bare være hjemme med barna. Jeg er låst til huset... Mannen jobber borte lenge om gangen og. Jeg har ikke venner,det har jeg godtatt Anonymous poster hash: d4eb2...cbe
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg hater også livet mitt akkurat nå. Er fryktelig mye dritt nå...... Anonymous poster hash: 21e34...df8
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #3 Skrevet 13. oktober 2015 Er du i jobb? Anonymous poster hash: 9f0d6...063
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #4 Skrevet 13. oktober 2015 Er du i jobb? Anonymous poster hash: 9f0d6...063 Jeg har en deltidsjobb.. Men barna har vært mye syk i det siste.. Er så tungt Anonymous poster hash: d4eb2...cbe
TPK Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Kan du ikke ordne deg en form for avlastning iblant? En nabo, tenåring eller pensjonist som vil tjene noen kroner? Besteforeldre som kan ha barnet på overnatting? Det er klart man blir litt koko av å bare være alene hjemme hver kveld..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #6 Skrevet 13. oktober 2015 Hvorfor har du godtatt å ikke ha venner? Er det mannen som sier det? Siden du er alene om kveldene, så kan du fint be noen over til deg.. Du trenger ikke mange venner for å få en koselig kveld, eller diske opp med all verdens gode kaker. Det enkle er ofte det beste. Kom deg ut! Å være i deltidsjobb er tungt! Så de dagene du ikke er på jobb, begynn å gå en lett tur i for eksempel nabolaget. Det gjør noe med humøret, du treffer kanskje noen som går tur med hund, eller naboer.. Jeg har vært der du er, og hatt det helt jævlig, men jeg bestemte meg for å få det bedre! Ryddet i gamle venner, og skaffet meg nye, begynte å bli med aktiv. Bare det å komme seg ut er deilig, ikke snakk om noe trening (med mindre du vil det) er bare å gå en runde i frisk luft i eget tempo.. Man føler seg låst til huset, men man er jo egentlig ikke det.. Ta med ungene en ettermidag, og kjøp noe lett ferdig mat som dere kan spise på en strand for eksempel. Mye man kan gjøre som gjør at man føler seg litt bedre og at dagen blir litt annerledes. Selv om dørstokkmilen er lang og tung, så blir det så deilig når man kommer seg ut. Anonymous poster hash: a1e43...38d
*Nøtta* Skrevet 13. oktober 2015 #7 Skrevet 13. oktober 2015 Du er ikke låst til huset selv om du har barn. Ta de med deg på ting! Skogstur, biltur, en tur til stranden- få litt luft i håret sammen. Det er ikke mye som skal til. Gå dere en liten runde ut i nabolaget etter middagen, mye kjekkere å komme inn igjen å se barnetv da. Finn stein og lag steintroll sammen, press høstløv , lag lykter av gamle syltetøyglass. Begynn med noe lite som å komme dere ut, så skal du se at humøret stiger mange hakk bare av det. Og vet du- ungene blir roligere etter å ha vært ute også. Vinn-vinn. ;) Om du har en venn så holder det. Iniviter h*n hjem til deg en kveld på kakao eller kveldssuppe. Bare gjør noe som du ikke pleier. Ta intiativ.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #8 Skrevet 13. oktober 2015 Vi gjør allerede de tingene dere sier. Men er pga mye sykdom i det siste som gjør at jeg mister motet... Jeg har ikke 1 venn. Anonymous poster hash: d4eb2...cbe
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #9 Skrevet 13. oktober 2015 Sykdom kan ta motet fra de fleste! Har selv en gutt som er mye syk, og det som hjelper i de verste periodene er faktisk å endelig kunne ha litt tid for meg selv når han er frisk og i bhg.. Ha fri en dag, gå tur, dusje i fred, høre på musikk osv.. Så selv om du er på randen, så kom deg ut når de er i bhg! Hvor bor du? Jeg kan ta deg med ut, og være en venn Anonymous poster hash: a1e43...38d
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #10 Skrevet 13. oktober 2015 Sykdom kan ta motet fra de fleste! Har selv en gutt som er mye syk, og det som hjelper i de verste periodene er faktisk å endelig kunne ha litt tid for meg selv når han er frisk og i bhg.. Ha fri en dag, gå tur, dusje i fred, høre på musikk osv.. Så selv om du er på randen, så kom deg ut når de er i bhg! Hvor bor du? Jeg kan ta deg med ut, og være en venn Anonymous poster hash: a1e43...38d Bor i Bergen,du da? Anonymous poster hash: d4eb2...cbe
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #11 Skrevet 13. oktober 2015 Bor dessverre på Sørlandet. Men Bergen er jo så stort. Ganske sikker på at du ikke er den eneste som føler det slik der, og det er mange nye innflyttere der som gjerne vil bli kjent med noen.. Hva med å bli med i noe? Kanskje barseltreff, småbarnstreff? via Dib eller babyverden.. Legg inn ett innlegg på venneforumet, så treffer du nok litt mer folk, og etter hvert vil du da få venner. Anonymous poster hash: a1e43...38d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå