Gå til innhold

Likt hvert svangerskap? (Slimpropp)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da slimproppen din gikk, forløp det seg likt eller annerledes ved hvert svangerskap? Sist gang gikk min 14 dgr før fødsel. Det er snart 14 dager siden den gikk igjen og har hatt murringer i mage hele natten og på dagen idag. Sikkert bare ønsketenkning :P

Anonymous poster hash: 29367...535

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mitt 1. 2. og 5. svangerskap gikk den 2 dager før fødselen. Med nummer 3 og 4 så jeg aldri noe til den.

Anonymous poster hash: 41b3b...e82
Skrevet

Ikke likt i mine svangerskap... Med førstemann gikk den "plopp" i do da vannet gikk (hadde hatt modningsrier i to døgn og var allerede på sykehuset. Ble sjekket rett etterpå og var 5 cm). Med andremann gikk den litt og litt over 3-4 uker. 

Men lykke til, høres jo ut som om det ikke er så lenge til noe skjer uansett ;)

Anonymous poster hash: 3207d...399
Skrevet

Merket ikke noe til den med nr1, 2 og 4.

Med nr 3 gikk slimproppen i uke 33 og jeg fikk rier. Ble lagt inn på sykehuset en uke.

Fødte 36+6.

Anonymous poster hash: 96673...a57

Skrevet

Mine 4 svangerskap har vært ganske forskjellig, slimproppen har gått alt fra 4 dager til 4 timer før fødsel.

Anonymous poster hash: dc799...c42

Skrevet

Jeg merket den ikke i noen av mine svangerskap. Det høres ut som du er i gang da lykke til :)

Anonymous poster hash: 4fa5f...2e2

Skrevet

Nr 1 og 2 merket jeg ikke noe til den, med nr 3 så gikk slimproppen, riene startet og babyen født ca 5 timer etter slimproppen gikk.

Med nr 4 gikk slimproppen delvis over et par uker, og hadde en del kynnere, når riene kom, ble det styrtfødsel, ca ei halvtime.

Anonymous poster hash: 56f1e...425

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...