Gå til innhold

Sjalusi, sterke hormoner i sving?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er gravid, 7 snart 8 uker på vei. Jeg er over normalt sjalu fortiden, og holder på og gå på veggen. Jeg finner meg selv bli sint og såret av den minste ting, eks fortiden til min kjære. Nå skal det sies at han har hatt sitt singel liv før meg og en goooood del damer, men jeg er sjalu på disse damene, og forferdelig redd og stresset for at han skal snakke, eller treffe disse damene ute på byen. Jeg har såklart snakket med han om dette flere ganger, og stakkaren blir oppgitt siden han sier at han ønsker bare å vær me meg. Jeg går på instagram kontoer og sammenligner meg selv med disse damene, noe som er fryktelig dumt.. Har det klikket for meg eller? Uansett, jeg trenger noen tips eller en forklaring på om dette er normalt Før jeg går på veggen, eller værre river av hode hans i sinne.

Anonymous poster hash: 665e1...992

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt :) jeg er blitt sikkelig paranoid i graviditeten. Mistenker samboer for og ha ett forhold til alle damene på jobben. Tror det har mye med at jeg føler meg som en strandet hval. Lite attraktiv for å si d sånn. Heldigvis kun 6 uker igjen :)

Anonymous poster hash: e9323...4ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...