Gå til innhold

forslag til ting til julekalender? gutt 4 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å lage julekalender til småen i år med 24 pakker som ikke er altfor dyre.

Forslag til hva jeg kan kjøpe?

Ikke biler for det har han ekstremt mange av.

Anonymous poster hash: 16fcc...167
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to gutter på tre og fem og skal gi dette:

Lego (deler en liten eske opp i 2-4 pakker)

Sokker

Truser (f.eks et par sokker og en sjokolade i en pakke)

Tannbørste

Tannkrem

Pepperkakeformer eller forkle den dagen vi skal bake

Papperkakehus den dagen vi skal lage det

Glitter på Luciadagen så de pynter rommet sitt med

Nissedrakt den dagen det er nissefest i bhg (pakker inn den drakta de har fra før)

Tyggis

Rosiner

Refleks

Klistremerker

Ballonger

Badeleker

Badeskum

Lørdagene får de godteri, og så får de en liten julesjokolade noen av de andre dagene også, gjerne sammen med noe annet lite. På slutten får de litt større gaver, f.eks en julefilm på julaften, ulltrøye som de trenger likevel. Noen av gavene må deles.

Skrevet

opp

Skrevet

Er mye billig på Ebay så anbefaler deg å se der :)

Ting du kan kjøpe:

-Klokke til å ha på armen,koster ca 50 kr innkludert frakt for en Lynet Mc Queen klokke for eksempel.

Selv om de ikke kan klokken så syns hvertfall sønnen min at det var stor stas å få sin egen klokke :)

- prompepute er jo alltid populært

- billige matbokser med kjente motiver på

- Disney klær til ca 50 kr innkludert frakt

- Minions julepute

- vannpistol eller andre billige badeleker

Skrevet

Ting du kan kjøpe:

-Klokke til å ha på armen,koster ca 50 kr innkludert frakt for en Lynet Mc Queen klokke for eksempel.

Selv om de ikke kan klokken så syns hvertfall sønnen min at det var stor stas å få sin egen klokke :)

- Minions julepute

billig ja....men aldri om min gutt skal utsettes for så mye ftalater og miljøgifter som det potensielt er i disse ebay-tingene!

Virkelig, er det verdt å kjøpe billig matboks når du ikke aner hva den er laget av?

Ja, man kan argumentere med at det avdekkes leker og ting som selges her til lands også, som har ftalater og andre miljøgifter i seg, men kontrollen her til lands kan ikke sammenlignes med billigvarer på ebay. Der har du ingen kontroll!

Anonymous poster hash: 2c1c5...832

Skrevet

Okey dropp akkurat matboks da,men Ebay har masse billige leker og klær.

Skrevet

Ting du kan kjøpe:

- Minions julepute

billig ja....men aldri om min gutt skal utsettes for så mye ftalater og miljøgifter som det potensielt er i disse ebay-tingene!

Virkelig, er det verdt å kjøpe billig matboks når du ikke aner hva den er laget av?

Ja, man kan argumentere med at det avdekkes leker og ting som selges her til lands også, som har ftalater og andre miljøgifter i seg, men kontrollen her til lands kan ikke sammenlignes med billigvarer på ebay. Der har du ingen kontroll! Anonymous poster hash: 2c1c5...832

her fx: http://www.ba.no/halloween-utstyr-trekkes-fra-markedet/s/5-8-174483

Ja, solgt i Norge, men denne ble i alle fall oppdaget. Ingen kvalitetssikring på rælet man kjøper på ebay. Hjelper ikke med kundefornøydhet på 99,9 når tingen kan inneholde gifter.

Skremmende at folk utsetter barna sine for slikt frivillig!

Skrevet

Okey dropp akkurat matboks da,men Ebay har masse billige leker og klær.

glidelåsen på buksa du kjøper kan inneholde blyverdier langt over hva som er skadelig, det gjelder ikke bare ting som skal inneholde mat. Ftalater er like farlig om det er i en vannpistol....

Skrevet

Har da ikke sagt at jeg kjøper matboks på Ebay! Men vet at søsteren min har kjøpt flere billiige matbokser til ungene hennes.

Skrevet

Kjøp et stort Duplo- eller Legosett og del opp i 24 pakker.

Skrevet

Kjøp et stort Duplo- eller Legosett og del opp i 24 pakker.

Det var ikke så dumt,takk for tipset! :)

Tar gjerne imot flere tips :)

Har funnet 14 kalendergaver men sliter med resten :P

Skrevet

Tips fra Ebay:

fiskespill,minions ryggsekk,minions lampe,bil med lys og lyd,en fin julestrømpe,magnetisk tegnetavle eller hva nå det heter.

På julaften ville jeg kanskje gitt en billig julefilm,de selges til 100 kr på platekompaniet.

Skrevet

- Om dere skal noe spesielt i desember som f.eks. kino eller teater kan han få billetten dit i kalenderen. Selv om det ikke er en billig ting er det jo noe som han hadde fått likevel.

- Dersom dere skal ha juleverksted kan han jo få en saks eller noe annet som han kan bruke den dagen. 

- skriv ut bilder han kan fargelegge. Finnes flere sider på nettet som kan skrives ut fra.

- glass eller kopp med julemotiv. finnes sikkert billig å få kjøpt på nille eller no'. og en juletallerken han kan spise av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...