Gå til innhold

dere som har født før

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har hatt en del kynnere og det som sikkert er nedpress, og nå inatt etter jeg tissa så var det litt slik blodaktig slim. Ikke rødt ferskt, men brunaktig.

Er dette noe som skjer når det driver og gjør seg klart?

Er 36 uker

Anonymous poster hash: f8a38...e4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt. Det var nok slimproppen som gikk :) 

Anonymous poster hash: 49616...da5
Skrevet

Helt normalt. Det var nok slimproppen som gikk :)

Anonymous poster hash: 49616...da5 [/quote

Så den kommer ikke som en stor kladd? Hører folk snakker om den proppen, men vet lite om den, hihi

Skrevet

Det kan godt være slimproppen som gikk, slimproppen min gikk ca 12 timer før han ble født men jeg så den aldri, hørte den liksom bare når den havna i do, før det var det bare litt sånn som du sier, brun slimete ting.... men selv om slimproppen går så trenger ikke fødselen å starte med en gang, det kan gå uker før fødselen starter etter slimproppen har gått :)

Skrevet

Takk for svar! :)

Skrevet

Høres ut som slimproppen ja. Jeg fødte 5 dager etter slimproppen gikk. Lykke til! ❤️

Anonymous poster hash: 3e70f...83c

Skrevet

Høres ut som slimproppen ja. Jeg fødte 5 dager etter slimproppen gikk. Lykke til! ❤️

Anonymous poster hash: 3e70f...83c

Takk for det :-)

Skrevet

Høres ut som slimproppen ja.

Med andremann fødte jeg 18 timer etter slimproppen gikk. Med første gikk den aldri (som jeg fikk med meg).

Skrevet

Jeg gikk 14 dager før fødsel, etter at slimproppen gikk. Kanskje du føder uke 38? ;) min gikk uke 36, er nå 37+3.. Og hr litt ubehsg i mage

Anonymous poster hash: 0ee09...7bd

Skrevet

Høres ut som du har mistet en del av slimproppen - slimproppen i seg selv er ganske diger... Det var i hvert fall min. Jeg følte den tydelig på vei ut for å si det sånn - og den var diger i do. Type knyttneve-stor kanskje? Vanskelig å si, ettersom den lå i do. 

Anonymous poster hash: 593d0...5e9
Skrevet

Slimproppen min gikk heller ikke som en "propp", men kom ut i flere små doser i løpet av to dager.

Den gikk i uke 38, ungen kom ikke før i uke 41.

Men lykke til, det er uansett ikke lenge igjen :D

Skrevet

Høres ut som du har mistet en del av slimproppen - slimproppen i seg selv er ganske diger... Det var i hvert fall min. Jeg følte den tydelig på vei ut for å si det sånn - og den var diger i do. Type knyttneve-stor kanskje? Vanskelig å si, ettersom den lå i do.  Anonymous poster hash: 593d0...5e9

den ER ikke diger. Husk at alle har forskjellige slimpropper :P min var bare en spiseskje.

Skrevet

Takk alle sammen :-)

Jeg håper jo at jeg får gått hvertfall noen uker til, så jeg stresser ikke med nestingen enda ;-)

Skrevet

Takk alle sammen :-)

Jeg håper jo at jeg får gått hvertfall noen uker til, så jeg stresser ikke med nestingen enda ;-)Anonymous poster hash: f8a38...e4f

Lurt å være føre var, da, plutselig skjer det noe. Er jo ikke lenge til babyen din er ferdig bakt.

Skrevet

Jeg hadde litt blodig utflod, og det var det første tegnet på at noe var i ferd med å skje. Begynte å kjenne de første, små riene noen få timer etterpå. Og fødte ca 1 1/2 døgn etter. :-)

Anonymous poster hash: 8f2c3...4c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...