Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 I år tenkte jeg for første gang å la småen kle seg ut på Halloween å gå dørene til naboene sammen med venn av han på samme alder. De er bare 4 år. Er det vanlig at foreldrene også kler seg ut eller? Å hva gikk dere utkledd som? Er helt blank på dette temaet jeg Anonymous poster hash: 0dbb4...780
Stridsmøy Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Ingen foreldre som har kommet i lag med barna til vår dør har kledd seg ut. Har kun vært barna. Jeg har aldri gått ute på Halloween. Har vært hjemme med godteriskåla klar, både utkledd og i vanlig klær
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Mine barn har hatt lyst at jeg skulle kle meg ut sammen med dem. Så jeg har gjort det Jeg er ganske lav, så ble i flere hus tatt for å være "storesøster"... Litt moro da Men måtte si at jeg ikke skulle ha noe godteri da Anonymous poster hash: 9d4ec...082
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #4 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg hadde gjerne tatt imot godteriet Anonymous poster hash: 0dbb4...780
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå