Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 Vi er ikke det, synes det er flaut om vi skulle publisert det for hele verden i en alder av 35-40 år;-) hva med dere? Anonymous poster hash: 4e9cc...6dc
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Ja, vi er det, men vi har vørt det i 8 år da Jeg reagerer iallefall ikke på at andre kommer i forhold på face, med mindre det er nye hele tiden da, og de er over en viss alder Anonymous poster hash: ce649...343
sug lut Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Facebook-forhold er uendelig pinlig om man er over fjorten.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #4 Skrevet 12. oktober 2015 Facebook-forhold er uendelig pinlig om man er over fjorten.Haha, er helt enig;-) hat heldigvis en kjæreste som er enig også. HI Anonymous poster hash: 4e9cc...6dc
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #5 Skrevet 12. oktober 2015 Facebook er ikke en egen verden. Det er en digital plattform der jeg er meg selv, deltar i ulike grupper ut fra faglige og sosiale interesser, holder kontakt med gamle, nye og andre kjente, mener ting om politiske og andre samfunnsmessige saker osv. Ville vært utrolig merkelig for meg å "skjule" at jeg er gift med mannen min. Forhold på Facebook er ikke pinlig. Det er en faktaopplysning. Anonymous poster hash: 127e4...935
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #6 Skrevet 12. oktober 2015 Facebook er ikke en egen verden. Det er en digital plattform der jeg er meg selv, deltar i ulike grupper ut fra faglige og sosiale interesser, holder kontakt med gamle, nye og andre kjente, mener ting om politiske og andre samfunnsmessige saker osv. Ville vært utrolig merkelig for meg å "skjule" at jeg er gift med mannen min. Forhold på Facebook er ikke pinlig. Det er en faktaopplysning. Anonymous poster hash: 127e4...935 Ja, enig! Men synes det blir litt teit når godt voksne definerer det som "i et forhold, men det er komplisert" eller lignende... Anonymous poster hash: 6b0fb...1a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå