Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 Vasker de klær og sengetøy der? Vasker de seg? Håper det... Ellers blir de vell syke? Anonymous poster hash: 18b2b...e87
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Du vet det er forskjell på skitt og sykdomsfremkallende mikrober?De har noe hygiene, men ikke så god som dagens. Vask av klær og undertøy er ikke like grundig, men de har da vann som de kan vaske kroppene sine med. Til og med såpe! Anonymous poster hash: 5eb53...c20
MarianeA Skrevet 13. oktober 2015 #3 Skrevet 13. oktober 2015 Dette har jeg også lurt på. Jeg tenker at selvsagt vasker de seg, men akkurat det med hygiene har vi ikke sett mye til i programmet så langt. Må innrømme at jeg grøsser litt når de går til sengs etter en lang arbeidsdag med tydelig uvaskede kropper.
Hjertefru Skrevet 13. oktober 2015 #4 Skrevet 13. oktober 2015 Det blir nok ikke samme standard på vask av klær osv, men det tror jeg går fint. Men stusser på det som virker som manglende kroppshygiene. Går fint å vaske seg selv om du ikke har tilgang på dusj. De har vann og mulighet til å varme. Hvis man vasker seg regelmessig blir behovet for klesvask mindre. Jeg har selv hytte uten innlagt vann og strøm.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Dere tror vel ikke at kameraene står oppå dem og filmer når de tar seg en litt grundigere vask? Senest i går viste de en scene der to av gutta hoppet uti tjernet, såpet seg godt inn og dukket under igjen. Det må da være godt nok? Anonymous poster hash: b6a6d...1ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå