Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 Hva spør dere/de som ringer om? Er det positivt å ringe? Føler spørsmålene mine er relevante. . Hva gjør man ift lønn, man skal liksom ikke spørre om lønn. Men man kan jo ikke vente til man får tilbud om jobben og får se kontrakten før man får vite lønna? Anonymous poster hash: aaf37...a91
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #2 Skrevet 13. oktober 2015 Så lenge spørsmålene er relevante er det positivt at du ringer (så sant du gir et positivt inntrykk på telefonen). Du kan fint spørre om lønn. Anonymous poster hash: 60c30...baa
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #3 Skrevet 13. oktober 2015 Så lenge spørsmålene er relevante er det positivt at du ringer (så sant du gir et positivt inntrykk på telefonen). Du kan fint spørre om lønn. Anonymous poster hash: 60c30...baa Nei, det er ikke greit å spørre om lønn. Ta et Googlesøk og se hvor mange som fraråder dette. Anonymous poster hash: 782aa...634
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #4 Skrevet 13. oktober 2015 Så lenge spørsmålene er relevante er det positivt at du ringer (så sant du gir et positivt inntrykk på telefonen). Du kan fint spørre om lønn. Anonymous poster hash: 60c30...baa Nei, det er ikke greit å spørre om lønn. Ta et Googlesøk og se hvor mange som fraråder dette. Anonymous poster hash: 782aa...634
Modesty Blaise. Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Hva spør dere/de som ringer om? Er det positivt å ringe? Føler spørsmålene mine er relevante. . Hva gjør man ift lønn, man skal liksom ikke spørre om lønn. Men man kan jo ikke vente til man får tilbud om jobben og får se kontrakten før man får vite lønna? Anonymous poster hash: aaf37...a91 Så lenge du har relevante spørsmål er det bare å ringe. Ringer du fordi du har hørt det er lurt, dropp det 😊 Jeg ville ikke spurt om lønn, men ventet til et eventuelt intervju. En proff person på rekruttering kommer til å ta det opp i løpet av prosessen.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #6 Skrevet 13. oktober 2015 Du bør ha skikkelig gode og viktige spørsmål som er av avgjørende for stillingen. Folk med spørsmål som tydelig kommer bare fordi de vil ringe og stikke seg ut havner rett i nei-bunken. Det samme gjør de som spør om lønn så tidlig. Hater svada-telefoner, jeg har viktigere ting enn det å gjøre. Anonymous poster hash: 4aff8...752
Førstemann Skrevet 13. oktober 2015 #7 Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Og IKKE spør om ting som står i annonsen! Endret 13. oktober 2015 av Førstemann
SuperFries Skrevet 13. oktober 2015 #8 Skrevet 13. oktober 2015 Spm om lønn tar man under intervjuet.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #9 Skrevet 13. oktober 2015 Så lenge spørsmålene er relevante er det positivt at du ringer (så sant du gir et positivt inntrykk på telefonen). Du kan fint spørre om lønn. Anonymous poster hash: 60c30...baa Nei, det er ikke greit å spørre om lønn. Ta et Googlesøk og se hvor mange som fraråder dette. Anonymous poster hash: 782aa...634 Jeg har ansatt mange og aldri reagert negativt på de som spør om lønn. Tvert imot forstår jeg det godt. Ofte var det folk i godt betalte jobber som var avhengig av å ikke gå ned drastisk i lønn. Anonymous poster hash: 60c30...baa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå