Gå til innhold

dere som har ringt ang en stilling, evt dere som lyser ut stillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva spør dere/de som ringer om? Er det positivt å ringe? Føler spørsmålene mine er relevante. .

Hva gjør man ift lønn, man skal liksom ikke spørre om lønn. Men man kan jo ikke vente til man får tilbud om jobben og får se kontrakten før man får vite lønna?

Anonymous poster hash: aaf37...a91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge spørsmålene er relevante er det positivt at du ringer (så sant du gir et positivt inntrykk på telefonen).

Du kan fint spørre om lønn.

Anonymous poster hash: 60c30...baa

Skrevet

Så lenge spørsmålene er relevante er det positivt at du ringer (så sant du gir et positivt inntrykk på telefonen).

Nei, det er ikke greit å spørre om lønn. Ta et Googlesøk og se hvor mange som fraråder dette.

Anonymous poster hash: 782aa...634

Skrevet

Nei, det er ikke greit å spørre om lønn. Ta et Googlesøk og se hvor mange som fraråder dette.

Skrevet

Hva spør dere/de som ringer om? Er det positivt å ringe? Føler spørsmålene mine er relevante. .

Hva gjør man ift lønn, man skal liksom ikke spørre om lønn. Men man kan jo ikke vente til man får tilbud om jobben og får se kontrakten før man får vite lønna?

Anonymous poster hash: aaf37...a91

Så lenge du har relevante spørsmål er det bare å ringe. Ringer du fordi du har hørt det er lurt, dropp det 😊

Jeg ville ikke spurt om lønn, men ventet til et eventuelt intervju. En proff person på rekruttering kommer til å ta det opp i løpet av prosessen.

Skrevet

Du bør ha skikkelig gode og viktige spørsmål som er av avgjørende for stillingen.

Folk med spørsmål som tydelig kommer bare fordi de vil ringe og stikke seg ut havner rett i nei-bunken.

Det samme gjør de som spør om lønn så tidlig.

Hater svada-telefoner, jeg har viktigere ting enn det å gjøre.

Anonymous poster hash: 4aff8...752

Skrevet (endret)

Og IKKE spør om ting som står i annonsen!

Endret av Førstemann
Skrevet

Spm om lønn tar man under intervjuet.

Skrevet

Jeg har ansatt mange og aldri reagert negativt på de som spør om lønn. Tvert imot forstår jeg det godt. Ofte var det folk i godt betalte jobber som var avhengig av å ikke gå ned drastisk i lønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...