Gå til innhold

Bf klarer ikke pusse tenna på barnet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gjort alt! Vært med til tannlegen (hvor jeg hadde ringt på forhånd for å be de snakke ekstra om viktigheten med tannpuss), men det går bare ikke inn!!

Skal vel ikke være nødvendig at jeg ringer hver morgen og kveld og forteller at han må pusse tenna?

Må også legge til at barnet sliter med ekstra følsomme nerver I tennene. Bruker spesial tannkrem og konsekvensen når tennene ikke blir pussen hverken morgen eller kveld er at barnet ikke greier å spise noe hardere enn banan 😳

Anonymous poster hash: 90101...fbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han ikke i stand til å pusse, bør ikke barnet overnatte hos far. Han får ha samvær på dagen, da.

Uegnet omsorgsperson.

Skrevet

Far til min driter i å hjelpe med tannpuss (hun er sju, og må fortsatt "pusses over" da hun ikke får det til skikkelig selv), selv etter gjentatt mas og etter å ha fått understreket viktigheten fra helsesøster.

Dette er en faktor i avgjørelsen om at han kun får én overnatting annenhver helg - for det er maks av hva jeg mener er "forsvarlig" når det kommer til å forsømme tannpuss, hygiene og mat. Og hun har normale tenner.

I ditt tilfelle hvor barnet allerede har problemer med tennene som tydelig forverres så ville jeg sagt at okei - pusser du ikke skikkelig så blir det slutt på overnattinger. Samvær skal ikke gå på helsa løs, og ødelagte tenner er i høyeste grad et helseproblem.

Anonymous poster hash: b4c6f...30d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...