Gå til innhold

Hun der Anja i farmen.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere hun gjør en bra jobb som storbonde?

 

Anonymous poster hash: e4b11...efd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det bare i kjeften

 

Anonymous poster hash: d8eb3...815

Skrevet

Hun virker litt dum som ikke skjønner at det å jobbe jevnt og trutt gjennom oppholdet ville gjort henne mer populær... Å overlate all jobbing til de andre fungerer dårlig! Flere som irriterer seg, med god grunn...

Skrevet

Jeg tror hun får svi for latskapen sin.

Skrevet

Jeg tror de redigerer mye for å få frem litt drama. Kan ikke akkurat si at årets deltagere er av de mest kontroversielle. Jeg tror Anja jobber, men at hun fokuserer på gården og det dagligdagse. Helt typisk å fakke ned på ei bestemt dame, bare fordi hun er litt tøff. Hadde hun vært mann, derimot...

 

Anonymous poster hash: 35955...4e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...