Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 Tror dere hun gjør en bra jobb som storbonde? Anonymous poster hash: e4b11...efd
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Har det bare i kjeften Anonymous poster hash: d8eb3...815
kristinehufine Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Hun virker litt dum som ikke skjønner at det å jobbe jevnt og trutt gjennom oppholdet ville gjort henne mer populær... Å overlate all jobbing til de andre fungerer dårlig! Flere som irriterer seg, med god grunn...
MarianeA Skrevet 13. oktober 2015 #4 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg tror hun får svi for latskapen sin.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg tror de redigerer mye for å få frem litt drama. Kan ikke akkurat si at årets deltagere er av de mest kontroversielle. Jeg tror Anja jobber, men at hun fokuserer på gården og det dagligdagse. Helt typisk å fakke ned på ei bestemt dame, bare fordi hun er litt tøff. Hadde hun vært mann, derimot... Anonymous poster hash: 35955...4e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå