Gå til innhold

Dere med ny kjæreste -har dere problem med at han prater om eksene sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør alle menn det? Forstår ikke helt hvorfor behovet?...

Anonymous poster hash: 9a566...e6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han gjør det ikke mye, men det plager meg ikke. Hender jeg slenger inn et oppfølgingsspørsmål til han noe han sier også.

Her om dagen var ekskona hans her på middag.

Anonymous poster hash: 4dacf...6a3

Skrevet

Jøss, du har et åpent sinn! Misunner deg det ! :)

Skrevet

Nå har de en del kontakt , så ja han snakket litt om henne. Det plager meg ikke:-) hun er gift på nytt , og han har jo skutt gullfuglen!;-)

Anonymous poster hash: 68f42...4b3

Skrevet

Ja, ikke sant! ;)

Skrevet

Jeg og eksen hans er venninner så hun blir jo nevnt en del her i huset :)

Anonymous poster hash: 2fe65...703

Skrevet

Har aldri plaget meg, har hatt ekser på middag hjemme og gjort ting alene sammen med ekser, både mine og hans, det er jo folk man engang likte godt nok til å ha et liv med.

Skrevet

Har vært borti litt av begge deler.

En periode for noen år siden var jeg sammen med en mann som helt klart ikke var ferdig med eksen.

Han sammenlignet meg med henne (en "konkurranse" jeg aldri kunne hevde meg i, fordi han idylliserte forholdet veldig i etterkant, selv om det endte veldig dårlig med dem).

Han hadde stadige sitater fra henne som han syntes var SÅ intelligente og treffende, som jeg hele tiden fikk servert. Sikker på han kunne ha fylt sin egen minionside med hennes begavede vittigheter, de var glidd inn i språket hans.

Han uttalte da vi var nyforelska at han egentlig savna henne. Jeg foreslo at det kanskje var feil tidspunkt å gå inn i et nytt forhold da, for jeg hadde ikke bruk for en som egentlig helst ville ha en annen. Da tok han masse forbehold, for han ville ikke gjøre det slutt. Jeg godtok det, men angrer på at jeg ikke holdt ham opp mot veggen og forlangte at han enten la det bak seg eller forlot meg.

Han sparte faktisk på nakenbider av henne noe som var utrolig kvalmende!

Å leve i et sånt forhold var ødeleggende. Å få gnidd inn at man egentlig er "andrevalget" fordi han ikke kan få den han vil ha (hun dumpa ham) gjør noe med selvbildet. Og det er en langsom dødsdom for forholdet.

I dag lever jeg på en helt annen måte og kan godt konversere med min samboers eks. Det er fordi vi begge er avklaret i de fortidige tingene. De ligger ikke som en klam hånd på skulderen.

Anonymous poster hash: ae2e4...fa6

Skrevet

Nei, da vi ble sammen mer eller mindre bodde eksen hans hjemme hos foreldrene han der han også bodde for en periode. Hun pleide å kjøre ham til meg om hun trengte å låne bilen hans. Jeg har ingen problemer med det, hvorforskulle jeg det? Om han vil være utro er han da det uansett om jeg har en masse forbud. Jeg er selv venner med mine ekser, hadde vært snålt om kjæresten min trodde jeg noensinne kunne tenkt meg å gjort noe med en eks, de er jeg ferdige med. Jeg antar han er ferdig med sine ekser. Det eneste jeg ikke liker er om han skulle prøve å skjule at han har truffet en av eksene, det liker jeg ikke. Han gjorde det i starten fordi han var redd jeg skulle bli sur så han tenkte det var bedre å ikke si noe for å beholde husfreden. Det var ikke så lurt ;) Han er venn med de jentene han har vært sammen med utenom to av dem da han ikke kjenner hun ene lenger og hun andre, hun som bodde hos ham, de mistet kontakten pga. en krangel fordi hun ødela bilen hans og gjorde ikke opp for seg.

Anonymous poster hash: 04f1b...8bd
Skrevet

Har aldri plaget meg, har hatt ekser på middag hjemme og gjort ting alene sammen med ekser, både mine og hans, det er jo folk man engang likte godt nok til å ha et liv med.

Som denne. Jeg og samboerens ekskone har også et godt forhold.

Skrevet

Alle eksene mine som jeg har møtt gjennom årene vil ligge med meg. Det må jo bety at de ser på meg som en veldig god venn?

Anonymous poster hash: 775d0...0bc

Skrevet

Nei. Han prater ikke noe særlig om henne.

Anonymous poster hash: 037e5...3a7

Skrevet

Nei. Ingen av mine menn ( ex mann og nåværende) har snakket noe nevneverdig om exene sine. Ikke at det hadde gjort meg noe heller😊

Skrevet

Nja.. Han vil vel helst ønske at hun ikke eksisterte i hans liv, men er et naturlig diskusjonstema her i huset da de har barn sammen. Han snakker med henne bare når han må i forbindelse med barna. Jeg snakker ikke med henne.

Anonymous poster hash: 3fe5a...20e

Skrevet

Nå har han et godt forhold til moren til barnet sitt, så selvfølgelig prater han en del om henne. Nå er han og venner med noen av sine exer, men han forteller meg om kontakten de har. Er ikke sånn at han henger med de på fritiden ofte. Det er mer noen som han prater med en gang iblant.

Anonymous poster hash: c08a5...0a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...