Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 Noen tips? Hvordan viser dere/"reagerer" dere når dere får orgasme? Anonymous poster hash: f9afc...290
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg klarer det kun alene...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Gjør du det selv, samtidig som du er med kjæresten din? Anonymous poster hash: f9afc...290
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #4 Skrevet 12. oktober 2015 Søke på lille frekke på nett. De har kraftig klitoris vibrator som garanterer orgasme. Den er stor og koster ca 1000 kr. Hatt min i 4 år. Dvs kun hatt orgasme i 4 år 😂 Men kroppen lærere mer og mer etter jeg prøvde denne. Nå kan jeg komme uten den og under samleie. Anonymous poster hash: dd466...2c3
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #5 Skrevet 12. oktober 2015 Kanskje jeg må kjøpe en slik?!! Anonymous poster hash: f9afc...290
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #6 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg klarer det kun alene... Samme her! Anonymous poster hash: 83285...2e4
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. oktober 2015 #7 Skrevet 12. oktober 2015 Gjør du det selv, samtidig som du er med kjæresten din? Anonymous poster hash: f9afc...290 Jeg må være helt alene for å få det til. Er et ferskt forhold så det hjelper seg kanskje etterhvert, men foreløpig må jeg være alene.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #8 Skrevet 12. oktober 2015 Kan du spesifisere mer hva du er ute etter? Jeg har hatt orgasmer på egen hånd siden jeg var ca 13, og første gang med en gutt da jeg var 15. Har fått orgasmer på flere vis med menn, og selv om jeg har samboer på 12året får jeg fortsatt orgasmer alene. Hvordan jeg reagerer? Det kommer naturlig, jeg vrir meg gjerne samtidig som jeg stønner/hyler av nytelse. Anonymous poster hash: d342f...be1
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #9 Skrevet 12. oktober 2015 Ingen mann har noen gang fått meg til å komme, og jeg har vært ute en vinternatt for å si det sånn. Klarer det med fingrene, både alene og foran menn. Har nok noen sperrer på det, klarer ikke slappe av uansett hvor mye jeg stoler på partneren. Utrolig irriterende, for jeg elsker sex Anonymous poster hash: 6ea6b...173
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #10 Skrevet 12. oktober 2015 Gjør du det selv, samtidig som du er med kjæresten din? Anonymous poster hash: f9afc...290 Jeg må være helt alene for å få det til. Er et ferskt forhold så det hjelper seg kanskje etterhvert, men foreløpig må jeg være alene. Du er heldig som får det til alene.. Anonymous poster hash: f9afc...290
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #11 Skrevet 12. oktober 2015 Kan du spesifisere mer hva du er ute etter? Jeg har hatt orgasmer på egen hånd siden jeg var ca 13, og første gang med en gutt da jeg var 15. Har fått orgasmer på flere vis med menn, og selv om jeg har samboer på 12året får jeg fortsatt orgasmer alene. Hvordan jeg reagerer? Det kommer naturlig, jeg vrir meg gjerne samtidig som jeg stønner/hyler av nytelse. Anonymous poster hash: d342f...be1 Jeg klarer ikke helt å "rive meg løs" når jeg kjenner at jeg er i ferd m å komme... Synes alt er litt flaut... Anonymous poster hash: f9afc...290
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #12 Skrevet 12. oktober 2015 Kan du spesifisere mer hva du er ute etter? Jeg har hatt orgasmer på egen hånd siden jeg var ca 13, og første gang med en gutt da jeg var 15. Har fått orgasmer på flere vis med menn, og selv om jeg har samboer på 12året får jeg fortsatt orgasmer alene. Hvordan jeg reagerer? Det kommer naturlig, jeg vrir meg gjerne samtidig som jeg stønner/hyler av nytelse. Anonymous poster hash: d342f...be1 Jeg klarer ikke helt å "rive meg løs" når jeg kjenner at jeg er i ferd m å komme... Synes alt er litt flaut... Anonymous poster hash: f9afc...290 Hvorfor føles det flaut? Er det værre at du kommer enn han? Kan du ikke prøve å koble av, tenke på det som får deg til å komme? Og slipp løs? Du fortjener å nyte en orgasme! Anonymous poster hash: d342f...be1
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #13 Skrevet 12. oktober 2015 Kan du spesifisere mer hva du er ute etter? Jeg har hatt orgasmer på egen hånd siden jeg var ca 13, og første gang med en gutt da jeg var 15. Har fått orgasmer på flere vis med menn, og selv om jeg har samboer på 12året får jeg fortsatt orgasmer alene. Hvordan jeg reagerer? Det kommer naturlig, jeg vrir meg gjerne samtidig som jeg stønner/hyler av nytelse. Anonymous poster hash: d342f...be1 Jeg klarer ikke helt å "rive meg løs" når jeg kjenner at jeg er i ferd m å komme... Synes alt er litt flaut... Anonymous poster hash: f9afc...290 Hvorfor føles det flaut? Er det værre at du kommer enn han? Kan du ikke prøve å koble av, tenke på det som får deg til å komme? Og slipp løs? Du fortjener å nyte en orgasme! Anonymous poster hash: d342f...be1 Helt enig! Fortjener det Har flere barn, skilt og ny kjæreste som virkelig er mer opptatt med at jeg har det bra! Kanskje jeg er redd for å eksplodere? Redd for å miste kontrollen over kroppen? Redd for å reagere på en orgasme på en "rar" måte? Anonymous poster hash: f9afc...290
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå