Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 Og synes du det er Ok? Her har typen nær kontakt med eks kona, de har ikke felles barn, men det plager meg ikke:-) Anonymous poster hash: e3a53...ec0
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Samme her Bortsett fra at de var aldri gift, bodde visst i lag i 3 år. Anonymous poster hash: e022a...2cb
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Etter at den ene eksen hans hånte meg og stjal mine ting, og den andre eksen fikk han til sengs har han forbud mot å ha noe som helst kontakt med eksene sine. Et vilkår for å fortsette forholdet. Jeg er den eneste av damene han datet som han giftet seg med, flyttet sammen med og fikk barn med. Alle eksene hans ønsker meg alt vondt, så ingen grunn til at han skal ha kontakt med dem når de bare ønsker å ødelegge meg. Anonymous poster hash: 182f8...d33
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #4 Skrevet 12. oktober 2015 Han hadde kontakt med den ene eksen ei stund. Fikk inntrykk av at det var hun som kontaktet ham, og aldri motsatt. Kontakten stilnet etterhvert. Tror hun ønsket ham tilbake, men så fant hun seg ny kjæreste etter en tid. Det plaget aldri meg, da jeg er svært lite sjalu av meg, og mannen er uhyre trofast. Anonymous poster hash: de7ad...9c0
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #5 Skrevet 12. oktober 2015 Nei. Og takk Gud for det... Hadde ikke likt det. Hun kontaktet han en del ganger etter vi ble sammen, til tross for at han sa klart i fra at han ikke var interessert og hadde funnet meg.. Det ble slutt fordi hun var utro.. Anonymous poster hash: b14b5...44e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #6 Skrevet 12. oktober 2015 Minimalt. De hender i forhold til barna og barnebarna. Barna er boks e, så i forhold til vitnemålsutdeling uni er vel siste. Anonymous poster hash: 97f33...9f5
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #7 Skrevet 12. oktober 2015 Ja, han har barn fra før. Det er uproblematisk Anonymous poster hash: e0d32...93d
megmegmeg Skrevet 13. oktober 2015 #8 Skrevet 13. oktober 2015 Mannen har ingen ekser, jeg er hans første når det gjelder forhold og sex. Vært sammen i 6 år og gift i snart ett år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå