Gå til innhold

Barna mine sovner aldri... Sliten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er 2 og 5 år. Klin like. Bare tuller og tøyser hver bidige kveld. Yngste var i seng 19.30 etter lesing av bok og eldste 20.00 etter lesing av bok.

Vi har gode leggerutiner. De begynner å tulle med engang vi er ferdige å lese boka og skal si god natt.

Er umulig å være alene med dem en kveld. Jeg bør være i seng kl 23, da jeg har en lang dag imorgen og jeg må jobbe litt ikveld (er lærer). Ingen sover.

Frustrert. Alene. Lyst til å slå hodet i veggen. Hver bidige kveld.

Ja, kom med gode råd og kritikk.

Anonymous poster hash: 8b399...bc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover de på samme rom?

Våre tullet fælt til de fikk hvert sitt soverom, da ble det bedre.

Også en mulighet at de er overtrøtte? Syns kl 19.30 var litt sent for en toåring og 20.00 sent for en femåring. Har du prøvd å legge de tidligere?

Ellers har jeg lite råd å komme med, virker som du gjør mye riktig med gode leggerutiner.

Anonymous poster hash: d9583...54b

Skrevet

Min toåring legges 18.30. Senere enn det er krise her, da blir han hyper og umulig😆

Skrevet

Når sovner de da?

Anonymous poster hash: c853b...14f

Skrevet

Er de overtrøtte?

Mine på 6 og 8 år er begge i seng før åtte, da de var på alder med dine var de i seng mellom 18.30 og 19

Anonymous poster hash: 89913...da9

Skrevet

Legg dem tidligere? Mine på 2 og 6 går på badet kl 18.30 og er i seng senest kl 19- noen ganger er eldste litt senere pga mye lekser, men ikke mer enn en halvtimes tid.

Skrevet

Støtter forslaget om å prøve å legge tidligere. 2-åringen her er i seng senest 18.30, da er vi ferdige med både bok, sang og kos. Blir det senere enn det, holder han det gående i flere timer. 

Begynner med kveldsmat til Fantorangen kl. 17.30, er ferdig til bok i senga ca. kl. 18.15

Anonymous poster hash: 5e0c4...720
Skrevet

Har ei på 2,5 som er helt lik i beskrivelsen! Etter bok blir hun helt tullete og nærmest hyper. Herregud hvor vi styrer hver eneste kveld... Hun er i seng 19-19.30, og er umulig å få henne i seng tidligere. Trodde det skulle hjelpe å kutte dagsøvnen, men det hjalp kun på de nattlige oppvåkningene. 

All medfølelse til deg som har to av de der! Jeg håper babyen her blir enklere å legge (ser foreløpig dårlig ut, høh)...

Anonymous poster hash: d35cf...159

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...