Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 Barnet mitt er 5 år, og liker rett og slett ikke gamle mennesker. Han liker ikke det ene settet med besteforeldre fordi de er gamle. Har ikke noe bedre forklaring, når jeg spør. Er det vanlig? Anonymous poster hash: c388a...98b
Gjest Gul stjerne Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg opplever at det ikke er uvanlig.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg opplever at det ikke er uvanlig. Ok. Litt trist når han ikke vil være sammen med besteforeldre fordi de er så gamle. Anonymous poster hash: c388a...98b
Elina Skrevet 12. oktober 2015 #4 Skrevet 12. oktober 2015 Hvor ofte treffer han de? Tror kanskje det har betydning. Her har vi oldefar på 90år hver uke siden eldste ble født. Ungene elsker det. De liker også å besøke han og de blir i hundre hvis vi kjører forbi huset. Ser minste en gammel mann når vi er ute å går så peker han og roper oldefar. Men de er jo veldig vant til han, om de hadde sett han skjeldnere så hadde det kanskje ikke vært slik.
the amazing spidermamma Skrevet 12. oktober 2015 #5 Skrevet 12. oktober 2015 Min toåring har i hvertfall utbasunert 'jeg LIKER ikke oldemor!' i selskap med - oldemor. Heldigvis er hun rimelig dauhørt, men flaut likevel... Men det kan sikkert hjelpe om de ses oftere, kanskje? Så erfarer han at de er hyggelige mennesker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå