Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 Noen som kan hjelpe meg? Jeg er veldig veldig intressert i interiør, og har forandret helt stil i huset. Nå er alt byttet ut for en god stund siden, men fortsatt så fortsetter jeg å handle. Handler interiør for mellom 5000 og 10.000 i mnd!!!! Nå må det være stopp da dette har pågått over en lang stund... Noen som har tips til meg? Sliter også med depresjon hvis det har noe å si? Anonymous poster hash: 1d398...4e2
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Kjenn godt etter før hvert kjøp om dette er en "trenger" -ting, eller en "har lyst på"-ting. Om det er i kategorien "har lyst på" så utsetter du kjøpet ei uke, og ser om det fortsatt er viktig for deg. Om du har 8 pynteputer til sofaen allerede, så er det klart at ei pute til kommer i "lyst på" og ikke i "trenger". Anonymous poster hash: 147ab...dd1
oslofrk Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Ikke gå i butikken/på nettbutikken. Verdens enkleste og vanskeligste 😉 Jeg har hatt shoppestopp i 8mnd og det er faktisk deilig - velkommen med!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #4 Skrevet 12. oktober 2015 Kjenn godt etter før hvert kjøp om dette er en "trenger" -ting, eller en "har lyst på"-ting. Om det er i kategorien "har lyst på" så utsetter du kjøpet ei uke, og ser om det fortsatt er viktig for deg. Om du har 8 pynteputer til sofaen allerede, så er det klart at ei pute til kommer i "lyst på" og ikke i "trenger". Anonymous poster hash: 147ab...dd1 Tusen takk, det var et godt råd 😊 Anonymous poster hash: 1d398...4e2
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #5 Skrevet 13. oktober 2015 Her har vi hatt shoppestopp i snart 2 år. Helt fantastisk deilig og vi ender opp med å ha de tingene vi faktisk trenger og bruker isteden for masse annet stæsj. Det som har fungert absolutt best for oss er å sette opp ønskelister. Vi er 2 voksne og 1 barn og vi har alle være ønskelister hengende godt synlig på kjøleskapet. Her står det alt fra Disney on ice, ferieturer til sokker og undertøy. Vi fører opp fortløpende og stryker ut ettersom vi får tenkt oss om. Det gjør også at vi faktisk har noe vi virkelig har lyst på å ønske oss til jul og bursdager Anonymous poster hash: 30021...b59
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #6 Skrevet 13. oktober 2015 Det eneste som hjelper for "sliktno" er å unngå situasjoner der du kan handle. Jeg "hadde det som deg" og har måttet holde meg unna kjøpesenterene så godt det lar seg gjøre. ikke bruk de som tidsfordriv. Det blir så dyrt. Depresjonen din kan ha en medvirkende årsak til at du handler, men ikke skyld på den. Bli heller hjemme og jobb deg gjennom den istedenfor å døyve den bak dyre pynteputer. Det er tøft nå i begynnelsen, men etter hvert vil du faktisk kjenne en lettelse over at du slipper å handle så mye. Anonymous poster hash: 33600...0a4
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2015 #7 Skrevet 13. oktober 2015 Gi kredittkortene til mannen! La han passe minibankkortet og ta ut kontanter du skal bruke til handling! Vi er også blitt veldig bevisst på at man ikke trenger så mye ting. Ungene på 10-13 ønsker seg ikke noe til jul. Ikke fordi de har alt, men de syns de har nok. Anonymous poster hash: ce65b...ceb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå