Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg har såå løst å være gravid! Jeg har ei på 4mnd, elsker å være mamma. Jeg tror egentlig ikke jeg vil ha en til baby nå så kort tid etter fødselen, men jeg savner å være gravid så mye at det gjør litt vondt.. Flere som har hatt det sånn? Anonymous poster hash: fab57...e8f
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Jepp. Jeg var veldig sånn etter førstemann. Ikke fullt så ille med andremann. Nå er jeg ikke sånn. Så det går over 😉 skjønner veldig godt hva du mener. Gikk å gruet meg for å begynne å jobbe igjen. Tenkte veldig mye på det. Og når venninner kom å fortalte at de var gravide, ble jeg kjempe sjalu og skulle ønske det var meg. Spenningen og opplevelsen av å føde førstemann overgår det meste. Men det "går seg til". Er en prosess ihvertfall jeg måtte gjennom. Tungt til tider faktisk. Men det gikk over. Prøvde å glede meg over at jeg visste at vi skulle ha mer enn et barn og at jeg bare kunne glede meg til neste gang. Fungerte bra etterhvert det 👍🏻 Anonymous poster hash: 62db0...239
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Hadde på samme måte, 13 mnd etter førstemann kom nr 2. Aldri angret:) Etter nr 2 var ikke trangen der til å bli gravid på noen år:) Anonymous poster hash: 769bc...b0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå