Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 Var hos gyn til ktr fordi jeg går på pergotime. Fikk selvfølgelig sex forbud. Men sjansen er vel minimal for at flere av disse egga blir befruktet? Anonymous poster hash: 48aae...3b7
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Hvorfor fikk du sexforbud? Fordi det var 5 egg? Anonymous poster hash: d8358...02d
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Det kan jo skje det, at alle befruktes. Da jeg gikk på perfogotime for noen år siden, var det sexforbud ved 3 egg eller mer. Anonymous poster hash: 4ba5e...3a7
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #4 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg er nysgjerrig Hvor er de modne eggene? Har du eggløsning da? Kommer alle 5 da? Hvorfor sex forbud ? Anonymous poster hash: 065fe...167
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #5 Skrevet 12. oktober 2015 Er det vanlig? Har også gått på pergotime, flere runder. Men hadde ingen oppfølgingsultralyder underveis.. Anonymous poster hash: b1a46...8c6
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #6 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg er nysgjerrig Hvor er de modne eggene? Har du eggløsning da? Kommer alle 5 da? Hvorfor sex forbud ?Anonymous poster hash: 065fe...167 Fordi at hvis alle befruktes blir det fem i magen og risikosvangerskap. Jeg har også gått på performance uten oppfølging, men de gangene jeg hadde fikk jeg beskjed om at det ble sexforbud ved 3egg eller mer. Anonymous poster hash: 4ba5e...3a7
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #7 Skrevet 12. oktober 2015 Den er der, holder ikke det? Anonymous poster hash: 30e2e...74a
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #8 Skrevet 12. oktober 2015 Gravid med tvillinger, her! Dette er mer enn nok for et menneske å gå igjennom. Fem er galskap! Hold deg unna! Anonymous poster hash: 2f635...b07
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #9 Skrevet 12. oktober 2015 Svarte jeg deg i en annen tråd? Jeg gikk på pergotime, men ble dessverre ikke sjekket for antall modne egg (11 år siden). Ble gravid med trillinger, risikosvangerskap som gikk galt. Hør på eksperten! Anonymous poster hash: 15510...d95
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #10 Skrevet 12. oktober 2015 Svarte jeg deg i en annen tråd? Jeg gikk på pergotime, men ble dessverre ikke sjekket for antall modne egg (11 år siden). Ble gravid med trillinger, risikosvangerskap som gikk galt. Hør på eksperten!Anonymous poster hash: 15510...d95 Trist å høre. Kan jeg spørre deg om hvordan det forløp? Ble også gravid med trillinger, og det gikk dessverre galt. Anonymous poster hash: 041ae...257
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #11 Skrevet 12. oktober 2015 Svarte jeg deg i en annen tråd? Jeg gikk på pergotime, men ble dessverre ikke sjekket for antall modne egg (11 år siden). Ble gravid med trillinger, risikosvangerskap som gikk galt. Hør på eksperten!Anonymous poster hash: 15510...d95 Trist å høre. Kan jeg spørre deg om hvordan det forløp? Ble også gravid med trillinger, og det gikk dessverre galt. Anonymous poster hash: 041ae...257 Sånn i ettertid tror heg at jeg fikk for lite oppfølging. Jeg hadde nok forlangt mer nå idag når jeg har vært gravid og er eldre. Fødselen startet, vi ble ikke tatt på alvor, lang vei til sykehus og for sent å stoppe når vi kom fram. Født i uke 23 og de levde litt etter fødselen, men det var for tidlig å sette inn livreddende førstehjelp. Hva skjedde hos deg? Trist å høre om flere. Anonymous poster hash: 15510...d95
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #12 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg hadde nok kjørt på. Ved friske prøvere er det 25%sjanse for å bli gravid ved hver eggløsning. Så om alle 5 eggene løsner, så er det størst sannsynlighet for 1-2 befrukta egg. Men risikoen er jo der. Ved innsetting av befrukta embyo (IVF) øker sannsynligheten for å bli gravid med bare 5--10 prosent, og er 1 av 6 par som blir gravide ved innsetting av 2 befrukta egg blir gravide med tvillinger, de resterende 5 parene er det bare et embyro som fester seg. Det er jo en risiko du evt tar og det kan jo bli flerlinger, sikkert lurt å høre på ekspertene men vet nok hva jeg selv ville gjort;/ Hilsen IVF Mamma Anonymous poster hash: 47d2f...791
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #13 Skrevet 12. oktober 2015 Skulle si over at de som setter inn 2 egg kontra 1 egg øker kun sjansene for graviditet med 5-10%, ikke dobbel sjanse altså selv med 2 egg inn. Mange forhold som skal klaffe, også når det er naturlig graviditet. Anonymous poster hash: 47d2f...791
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #14 Skrevet 12. oktober 2015 Ivf mamma : takk for utdypende svar, nå ble jeg litt klokere og skjønner at det er lite sannsynlig at mange egg vil bli befruktet. Jeg er veldig usikker på hva vi kommer til å Gjøre! Jeg ser på dette som en gylden mulighet til å bli gravid, og jeg har ikke lyst å sløse bort en prøveperiode , men samtidig så skremmer tanken på flere enn 2 meg... Utrolig trist å høre om du som hadde mistet trillinger dine over her... det er jo skrekken med det hele... Hi Anonymous poster hash: 48aae...3b7
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #15 Skrevet 12. oktober 2015 Ivf mamma : takk for utdypende svar, nå ble jeg litt klokere og skjønner at det er lite sannsynlig at mange egg vil bli befruktet. Jeg er veldig usikker på hva vi kommer til å Gjøre! Jeg ser på dette som en gylden mulighet til å bli gravid, og jeg har ikke lyst å sløse bort en prøveperiode , men samtidig så skremmer tanken på flere enn 2 meg... Utrolig trist å høre om du som hadde mistet trillinger dine over her... det er jo skrekken med det hele... Hi Anonymous poster hash: 48aae...3b7 Jeg ville nå heller hørt på eksperten enn damene her på dib. Anonymous poster hash: 15510...d95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå