Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 Hvordan oppdaget du det? Syntomer før det ble fastslått? Hva tror du er årsaken/hvor mange barn/fødsler har du? Hva ble gjort ift utredning? Og evt korrigering? Anonymous poster hash: 3b62a...e65
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Fikk det etter fødsel nr.2, kjentes ut som noe "datt ut" der nede da jeg var ute å gikk etter fødselen. Ubehagelig følelse. De gjør ingenting i starten, ser om kroppen ordner opp selv. Det gjorde den heldigvis hos meg, men varte en del måneder etterpå! Anonymous poster hash: cb6e8...df5
Sjokoladebanan Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg har. Av symptomer er det tyngdefølelse i underlivet, og at jeg visuelt ser livmorhalsen inna for åpningen. Tisser mer enn før og lekker mer. Å ha sex er også ubehagelig i andre stillinger enn misjonæren. Jeg har to fødsler hvorav en tvillingfødsel som nok gav utslaget for meg. var til fastlege, så gyn på lokalsykehuset. Deretter ble jeg henvist til et større undersøkelse for konsultadjon og venter nå på korrrigering i løpet av høste.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #4 Skrevet 12. oktober 2015 Takk for svar! Da får jeg kontakte fastlegen for å få henvisning tiø gynekolog i første omgang.. og så ta det derfra ;-) Men hva er dy henvist til, egentlig? Opererer de? Hvordan/hva!? :-P HI Anonymous poster hash: 3b62a...e65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå