Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 Naboen lar barna sine være ute uten tilsyn, hele tiden! Jeg syns det er greit nok at barn kan leke i hagen, nærområdet når de er 4,5. Men disse guttene har ingen sperrer, de slår hverandre ned, de ødelegger ting og forsyner seg av andre barns leker (på andres eiendom.) Før de flyttet kunne vi ha leker stående i carport uten problem. De går inn i hus, opp på terrasser osv - null sperrer. Vi har sagt i fra (altså alle vi andre som bor på rekka/gata) til foreldrene og barna, men ingen ting skjer. Jeg lar 4åringen min styre på ute alene, men kikker ofte ut og hun følger regler - nesten til det ekstreme. Det verste er ikke guttene heller, men at de lar jentungen som er 18mnd gå ute uten tilsyn. Dette har de gjort siden de flytta hit, da var hun 12mnd. Hele sommeren måtte vi passe på jentungen, for foreldrene var søkkborte. Brødrene er slemme mot henne, og jeg har flere ganger måtte snakke til de. Jeg klikka noe i sommer, da de gav min ett-åring "juling". Bør jeg melde i fra til BV? Tenker da spesielt på hun minste, som er ute i timesvis helt alene. Tynn og liten er hun også. Og det er masse bråk og krangling i huset. Hva hadde dere gjort? Familien det gjelder er vest-europere (ikke norske) og tilhører en kristen sekt av en eller annen sort.. Anonymous poster hash: 1a459...553
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Høres definitivt ut som en sak for barnevernet å undersøke. Anonymous poster hash: 329a1...097
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå