Gå til innhold

Besøker dere svigerforeldrene uten at mannen deres er med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og besøker mannen deres dine foreldre uten deg?

Bytt ut mann med det som passer, om du ikke har mann ;)

Anonymous poster hash: 48f4e...da7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine svigerforeldre bor i nærheten og der er jeg innom støtt og stadig:) min mann har også vært alene hos mine foreldre, men da er grunnen oftere at han skal hjelpe de med noe e.l😊

Anonymous poster hash: eb6b3...930

Skrevet

Nei, aldri. Har hendt at mannen er innom min mamma for å hjelpe til med småting, men aldri for å besøke.

Anonymous poster hash: 398ac...78c
Skrevet

Ja, går begge veier her. Litt sjeldnere med min familie, de bor 8timee unna. Men når vi er på den kanten, tar han gjerne jentene med seg dit uten at jeg er med. I mitt hode burde det være sånn, at det skal gå av. Vi skal flytte dit mine foreldre bor om ett års tid. Det blir nok til at jeg tar jentene med til svigermor på ferie uten min mann, da hans jobb ikke kommer til å være lett å kombinere med sommerferie feks.

Anonymous poster hash: 3c7e6...322

Skrevet

Å besøke svigerforeldrene mine alene er uaktuelt. Der sitter mannens forferdelige eks flere ganger i uken. Mannen selv drar ikke uanmeldt til sine foreldre pga eksens hyppige besøk.

Tenker at svigers er fornøyd med en "svigerdatter",så jeg holder meg langt unna.

Anonymous poster hash: 2745b...dff

Skrevet

Ja begge veier

Anonymous poster hash: b8081...31a

Skrevet

Ja, siden vi alle bor i samme by stikker vi ofte innom selv om den andre ikke er med.

Skrevet

Mine svigerforeldre bor 1200 km unna så blir liksom ikke så naturlig å stikke innom der alene. Mine foreldre bor 1 km unna, mannen kan godt stikke innom der å ta en kaffe alene

Anonymous poster hash: 89d02...67f

Skrevet

Vi bor på samme gård, så vi ses stort sett daglig. Hadde de bodd ett annet sted hadde jeg sannsynligvis blitt invitert av svigermor til ett og annet prosjekt på f.eks kjøkkenet. Hun liker å lære bort tradisjonelle kokke/bakekunster. Men vet ikke om jeg helt alene hadde gått på besøk om de bodde i kjøreavstand, i så fall måtte det være fordi en av de var helt alene og mannen ikke hadde anledning til å være med.

Skrevet

Har prøvd å besøke svigers uten min mann, men det går aldri bra. Svigermor støvsuger meg ut av huset, sier dumme ting å er absolutt ikke hyggelig med meg. Hun elsker kun sine sønner å som jeg er glad jeg har en mann som IKKE er mammadalt.. Det plager henne veldig at han ikke er avhengig av den gale kjerringa.

Ja, min mann kunne besøke mine foreldre alene da de levde. Han var alltid velkommen hos min mor. Merkelig at det er så stor forskjell.

Anonymous poster hash: 6c7ba...e90

Skrevet

Ja. Har vært på hytta til svigers en uke med dem og ungene uten mannen.

Skrevet

Nå bor svigers så langt unna at vi tar aldri en dagstur dit, så nei.. Det har hendt et par ganger at jeg har besøkt de alene, men det var mest i permisjonen min og mannen hadde reisejobb. Ellers har jeg vært der nå og da uten han. men det skjer sjeldent. Vi reiser dit sammen.

Det hender han besøker min mamma, men da er det alltid en grunn til det.. for eksempel at han skal hjelpe med å skru opp noe, eller levere noe til henne (hun har fått en del hvitevarer av oss når vi skiftet ut kjøkkenet vårt..) Eller hjulpet henne med andre ting som må skje i en ukedag, sånn at vi ikke kan ha med ungene. Hun bor en time unna.

Anonymous poster hash: ef402...a34
Skrevet

Ja. Jeg er ofte hos svigers både med og uten mann og barn. Men nå har jeg også verdens beste svigerforeldre.

Mine foreldre er snille og velmenende men best i små doser. Tror aldri mannen min har vært hos de uten meg.

Skrevet

Ja, stadig! 😊

Anonymous poster hash: 9c3ba...105

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...