Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 "Jeg tar en tur ut med ungene så du kan slappe av" sier han. Så går de fra meg i dette bomba huset da. Så jeg rydder kjøkkenet, tar ut søpla, sveiper golvet, setter på litt klær og rydder noen leker. Og vips, der var de tilbake igjen! "Nå har jo du hvilt litt, så jeg stikker ut en tur" sier han.. Jommen sa jeg smør! Anonymous poster hash: ed3e9...605
Modesty Blaise. Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 "Jeg tar en tur ut med ungene så du kan slappe av" sier han. Så går de fra meg i dette bomba huset da. Så jeg rydder kjøkkenet, tar ut søpla, sveiper golvet, setter på litt klær og rydder noen leker. Og vips, der var de tilbake igjen! "Nå har jo du hvilt litt, så jeg stikker ut en tur" sier han.. Jommen sa jeg smør! Anonymous poster hash: ed3e9...605 Det er da ingen andre enn deg som velger at du skal rydde og fikse istedenfor å slappe av. Det er jo ditt valg, og mannen prøvde jo sikkert å være hyggelig. Sånn sett så er jo overskriften helt malplassert.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Du kunne jo ha hvilt litt da, din feil at du valgte å bruke tida til å rydde Anonymous poster hash: d2593...436
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #4 Skrevet 12. oktober 2015 Slenger dere dere på sofaen når huset er kaos? Med middagen stående på kjøkkenet og sure sokker på gulvet? 😱 Anonymous poster hash: ed3e9...605
Modesty Blaise. Skrevet 12. oktober 2015 #5 Skrevet 12. oktober 2015 Slenger dere dere på sofaen når huset er kaos? Med middagen stående på kjøkkenet og sure sokker på gulvet? 😱 Anonymous poster hash: ed3e9...605 Ja, hvis jeg er trenger en pause så. Rotet hår jo ingen vei, så om jeg venter en time med å ta det så bryter ikke verden sammen.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #6 Skrevet 12. oktober 2015 Haha! Det er din feil at du ikke satt deg ned litt! Huset kunne du ta sammen med barna etterpå! Ikke skyld på mannen din når du prioriterer helt feil! Anonymous poster hash: 447dd...880
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #7 Skrevet 12. oktober 2015 Slenger dere dere på sofaen når huset er kaos? Med middagen stående på kjøkkenet og sure sokker på gulvet? 😱 Anonymous poster hash: ed3e9...605 Helt enig med deg HI, jeg klarer på ingen måte slappe av i sofaen med masse rot rundt meg 😁 Anonymous poster hash: 0a7be...1bb
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #8 Skrevet 12. oktober 2015 Slenger dere dere på sofaen når huset er kaos? Med middagen stående på kjøkkenet og sure sokker på gulvet? 😱 Anonymous poster hash: ed3e9...605 Ja, hvis jeg er trenger en pause så. Rotet hår jo ingen vei, så om jeg venter en time med å ta det så bryter ikke verden sammen. Enig med Modesty her altså. Og det er i alle fall kjipt av deg å bli muggen på mannen for at du ikke benytter sjansen til å slappe av når du får sjansen. Anonymous poster hash: 79e5f...2e6
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #9 Skrevet 12. oktober 2015 Enig med de fleste her. Mannen din er jo gull verdt. Du er bare dårlig til å prioritere klart man kan slappe av med rotete hus, det beste er jo å dlappe av med øynene igjen, da synes ikke rotet når ungene er i seng og mannen er tilbake kan dere bruke 15 min og rydde sammen Går mannen ut med barna så slapper jeg gladelig av med mindre huset brenner rotet forsvinner ikke, og i hvert fall ikke før ungene er lagt. Hvorfor rydde leker mens barna er våkne? Anonymous poster hash: d9678...ad9
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #10 Skrevet 12. oktober 2015 Slenger dere dere på sofaen når huset er kaos? Med middagen stående på kjøkkenet og sure sokker på gulvet? 😱 Anonymous poster hash: ed3e9...605 Ja, det gjør jeg gladelig. Anonymous poster hash: 8955c...b5b
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #11 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg klarer heller ikke slappe av med rotet flytende rundt. Men det hender jeg sender mannen ut med hund og barn så jeg kan rydde i fred. Det syns jeg er til hjelp. Så kan vi heller kose oss sammen etterpå i et ryddig hus. Men om du vil at han skal hjelpe til så kunne du jo sagt at vi tar rotet først så jeg kan slappe av mens dere er ute, eller som en annen foreslo: rydde sammen etterpå. Men litt rart at han ikke tilbudet seg å hjelpe hvertfall med ryddingen etter middagen/ryddet etter middagen. Det burde vært en selvfølge eller? Anonymous poster hash: 2eec0...4f3
*Miss Marple* Skrevet 12. oktober 2015 #12 Skrevet 12. oktober 2015 Ser ikke helt hva mannen gjorde feil her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå