Gå til innhold

Finnes det en vogn som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tre store hjul, og barnet vendt mot meg? Også i sportsvogn? Synes det er helt håpløst å ha barnet vendt fra meg, må jo gå frem og se på barnet hele tida hvis det er litt trafikk og støy rundt.

Den må også være litt solid og helst med justerbar høyde på håndtaket.

Anonymous poster hash: fb37e...d78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gitt opp å finne en slik vogn så jeg har gått for to vogner. En emmaljunga som har vendbar sportsdel og en babyjogger city elite som vi også bruker som reisetrille da den blir så liten sammenlagt. Emmaljungavogna er mye lunere og varmere på vinteren da kalesjen kan taes godt ned og man kan ha barnet vendt mot seg. Babyjoggeren er genial enkel å slå sammen (genialt om man plages med bekken/rygg og tar vogna ofte ut/inn av bil), blir liten sammenlagt, har store gode hjul, er stødig og så har den titteluke i kalesjen så man kan se og snakke med barnet. 

Anonymous poster hash: 04fb4...771
Skrevet

Det kommer du selvfølgelig ikke til å finne...

Anonymous poster hash: 1de9b...c25

Skrevet

Det kommer du selvfølgelig ikke til å finne...

Anonymous poster hash: 1de9b...c25

Hvorfor ikke? Jeg synes ikke det var så urimelige ønsker...

HI

Anonymous poster hash: fb37e...d78

Skrevet

Må det være en trehjuling? Hva med 4 hjul, men med svingbare fremhjul. Da har du mye å velge i. Feks emmaljunga viking eller babyjogger city versa

Skrevet

Vi har Stokke Trailz, og er svært fornøyd med den. Fire hjul, men framhjuleneer svingbare og sitter tettere enn bakhjulene. Veldig lett å trille. Også en fordel at barnet sitter høyt, så man får fin kontakt. Veldig lett å bytte mellom fremovervendt og bakovervendt.

Skrevet

Det er ikke så mange trehjulinger som har vendbar sittedel, det er fordi de har lett for å bli ustabile når man snur setet.

De jeg kjenner til er

Tfk Joggster med Multi x bag,

Teutonia Spirit S, ikke å få som ny lenger, men sikkert å finne brukt

Crescent Trike

Quinny Freestyle, men vet ikke om den er å få kjøpt som ny lenger, tror ikke det.

Hartan skater

Gesslein F3

Koelstra Mambo

Anonymous poster hash: 11588...50e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...