Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 Hei! Min første post her på forumet, så jeg håper jeg får det til Jeg har de siste 4-5 ukene hatt det jeg tror er ganske mye utflod (det renner nedover lårene, trusa blir våt og noen ganger har det blitt en våt flekk utpå buksa). Er det noen andre som har hatt det lignende? Jeg var inne på føden i uke 25 for å sjekke om det var fostervann, noe det ikke var. Så da har jeg slått meg til ro med at det er utflod. Er nå i uke 30 (29+0). Anonymous poster hash: 5a0d4...a9e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Hei hei! Har du hatt det sånn lenge? Siden du var inne på sjekk i uke 25 eller lengre enn det? Har det vært like mye hele tiden? Jeg er selv i uke 20 nå og tok en sjekk hos privat gynekolog i forrige uke på grunn av akkurat det samme. Det var ikke fostervann og fikk nå i dag svar på bakterieprøver som gyn tok av meg i forrige uke, uten at noe unormalt var å se. Jeg fikk beskjed om at det enten bare er veldig flytende utflod som kan være vanlig i svangerskapet, eller så kunne det være urin som lekker uten at jeg merker det siden urinrøret under graviditet er utvidet og muskulaturen mye slappere enn normalt. Jeg fikk anbefalt å prøve å styre unna truseinnlegg da det gjør det veldig tett der nede, og heller skifte truse oftere i løpet av dagen. Ellers prøver jeg å vaske meg maks en gang om dagen med bare vann eller med intimvask. Tror det er ganske normalt altså! Anonymous poster hash: 07de0...37a
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Bakteriell vaginose? Jeg hadde slik utflod da. Anonymous poster hash: f0311...327
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå