Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 Vi har planer om å flytte til byen der mannen jobber. Han må nå pendle en time hver vei. Hvis vi flytter, blir jeg til å pendle en time. Nå har det seg slik at jeg er gravid, og skal ut i permisjon i mars. I løpet av den tiden jeg er i permisjon har jeg planer om å søke jobber i byen vi ønsker å flytte til, da jeg ikke stortrives der jeg er nå. Vi har allerede vært på visninger, har lyst til å legge inn bud og er veldig klare for ett nytt liv i denne byen. Men jeg kvier meg for lang reisevei i to-tre måneder, og så er det ikke sikkert jeg klarer å få ny jobb den tiden jeg er i permisjon selv om jeg har god tid og gode forutsetninger. Hva ville dere ha gjort, flyttet nå eller ventet til nærmere permisjon? Anonymous poster hash: 8004a...429 Anonymous poster hash: 8004a...429
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Har dere funnet ett hus/leilighet dere virkelig liker ville jeg lagt inn bud og tatt det der i fra. Hvis dere ikke vinner budrunde eller ikke har funnet drømmehjemmet ville jeg holdt øyne åpne, venta og satsa på drømmehuset når det dukker opp. Anonymous poster hash: 648bb...065
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Vi har planer om å flytte til byen der mannen jobber. Han må nå pendle en time hver vei. Hvis vi flytter, blir jeg til å pendle en time. Nå har det seg slik at jeg er gravid, og skal ut i permisjon i mars. I løpet av den tiden jeg er i permisjon har jeg planer om å søke jobber i byen vi ønsker å flytte til, da jeg ikke stortrives der jeg er nå. Vi har allerede vært på visninger, har lyst til å legge inn bud og er veldig klare for ett nytt liv i denne byen. Men jeg kvier meg for lang reisevei i to-tre måneder, og så er det ikke sikkert jeg klarer å få ny jobb den tiden jeg er i permisjon selv om jeg har god tid og gode forutsetninger. Hva ville dere ha gjort, flyttet nå eller ventet til nærmere permisjon? Anonymous poster hash: 8004a...429 Anonymous poster hash: 8004a...429 Flytt. Det er sikkert 3 mnd til dere får overta et hus dere kjøper. Du blir sikkert sykemeldt siste del av svangerskapet. Tenk på at du ikke vil pendle 2-3 mnd, så tenker du på hva mannen din har gjort, gjør og må fortsette med om dere utsetter det. Anonymous poster hash: d4592...784
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #4 Skrevet 12. oktober 2015 Hva er logikken din i at det er helt ok for mannen å ha reisevei, men forferdelig for deg? Flytt nå Anonymous poster hash: 2dede...0df
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #5 Skrevet 12. oktober 2015 Hva er logikken din i at det er helt ok for mannen å ha reisevei, men forferdelig for deg? Flytt nå Anonymous poster hash: 2dede...0df At hun kommer til å være høygravid kanskje? Det er en viss forskjell... Anonymous poster hash: 0fe24...8cd
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #6 Skrevet 12. oktober 2015 Vel logikken er vel at han er vandt til det og syns det er greit. Vi har funnet et perfekt sted for oss, og har ikke noe å selge. Så dere sier vel egentlig det jeg ville høre HI Anonymous poster hash: 8004a...429
TPK Skrevet 12. oktober 2015 #7 Skrevet 12. oktober 2015 Man overtar jo ikke huset den dagen man kjøper uansett. Dere kan be om overtagelse akkurat når dere ønsker (ikke sikkert de går med på det da). Og dere trenger ikke selge/si opp der dere bor med en gang heller. Behold begge en stund, så kan du sove i det gamle innimellom hvis reisen blir for lang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå