Gå til innhold

Flytte nå eller vente?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har planer om å flytte til byen der mannen jobber. Han må nå pendle en time hver vei. Hvis vi flytter, blir jeg til å pendle en time. Nå har det seg slik at jeg er gravid, og skal ut i permisjon i mars. I løpet av den tiden jeg er i permisjon har jeg planer om å søke jobber i byen vi ønsker å flytte til, da jeg ikke stortrives der jeg er nå. Vi har allerede vært på visninger, har lyst til å legge inn bud og er veldig klare for ett nytt liv i denne byen. Men jeg kvier meg for lang reisevei i to-tre måneder, og så er det ikke sikkert jeg klarer å få ny jobb den tiden jeg er i permisjon selv om jeg har god tid og gode forutsetninger. Hva ville dere ha gjort, flyttet nå eller ventet til nærmere permisjon?


Anonymous poster hash: 8004a...429



Anonymous poster hash: 8004a...429
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere funnet ett hus/leilighet dere virkelig liker ville jeg lagt inn bud og tatt det der i fra. Hvis dere ikke vinner budrunde eller ikke har funnet drømmehjemmet ville jeg holdt øyne åpne, venta og satsa på drømmehuset når det dukker opp.

 

Anonymous poster hash: 648bb...065

Skrevet

 

Vi har planer om å flytte til byen der mannen jobber. Han må nå pendle en time hver vei. Hvis vi flytter, blir jeg til å pendle en time. Nå har det seg slik at jeg er gravid, og skal ut i permisjon i mars. I løpet av den tiden jeg er i permisjon har jeg planer om å søke jobber i byen vi ønsker å flytte til, da jeg ikke stortrives der jeg er nå. Vi har allerede vært på visninger, har lyst til å legge inn bud og er veldig klare for ett nytt liv i denne byen. Men jeg kvier meg for lang reisevei i to-tre måneder, og så er det ikke sikkert jeg klarer å få ny jobb den tiden jeg er i permisjon selv om jeg har god tid og gode forutsetninger. Hva ville dere ha gjort, flyttet nå eller ventet til nærmere permisjon?

 

Anonymous poster hash: 8004a...429

 

Anonymous poster hash: 8004a...429

Flytt. Det er sikkert 3 mnd til dere får overta et hus dere kjøper. Du blir sikkert sykemeldt siste del av svangerskapet. Tenk på at du ikke vil pendle 2-3 mnd, så tenker du på hva mannen din har gjort, gjør og må fortsette med om dere utsetter det.

 

 

Anonymous poster hash: d4592...784

Skrevet

Hva er logikken din i at det er helt ok for mannen å ha reisevei, men forferdelig for deg? Flytt nå :)

 

Anonymous poster hash: 2dede...0df

Skrevet

Hva er logikken din i at det er helt ok for mannen å ha reisevei, men forferdelig for deg? Flytt nå :)

 

Anonymous poster hash: 2dede...0df

 

At hun kommer til å være høygravid kanskje? Det er en viss forskjell...

 

Anonymous poster hash: 0fe24...8cd

Skrevet

Vel logikken er vel at han er vandt til det og syns det er greit. Vi har funnet et perfekt sted for oss, og har ikke noe å selge. Så dere sier vel egentlig det jeg ville høre :) HI



Anonymous poster hash: 8004a...429
Skrevet

Man overtar jo ikke huset den dagen man kjøper uansett. Dere kan be om overtagelse akkurat når dere ønsker (ikke sikkert de går med på det da). Og dere trenger ikke selge/si opp der dere bor med en gang heller. Behold begge en stund, så kan du sove i det gamle innimellom hvis reisen blir for lang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...