Gå til innhold

Fett hår etter én dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tidligere vasket håret annenhver dag uten problemer, men i det siste har håret blitt skikkelig fett etter én dag, slik at jeg MÅ vaske det.. Bruker som regel bare shampoer på tilbud fra butikken, wella, fruktis ol. Men bytter gjerne til noe som kan holde håret fettfritt lenger... Har du noen shampo og balsam-tips?

Anonymous poster hash: a1833...b11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men nå som jeg er gravid har jeg samme problem.

Sikker på at du ikke er gravid?

Skrevet

Bytt til et "ordentlig" shampomerke uten så mye silikon og parabener som disse butikkmerkene har. Det er først og fremst hodebunnen som tar skade av billigmerkene og som fører til fett hår. Jeg er gravid og har ikke problemer emd fett hår. Vasker håret annenhver dag og det føles fresht og rent. Håret kan også bli litt "lei" av å bruke samme merke hele tiden, så etter noen måneder med ett merke, kan det være lurt å bytte.

Anonymous poster hash: 946e7...5e5
Skrevet

Når du vasker håret så ofte blir balansen i hodebunnen ødelagt nesten uansett hvilken sjampo du bruker. Gi hodebunnen pause i 2-3 uker. Det burde være nok til å få ned fettproduksjonen igjen. Etterpå bør du klare deg med å vaske håret maks 2 ganger i uka.

Anonymous poster hash: c2a27...5dc

Skrevet

Head and shoulders pleier å funke her mot fett hår.

Anonymous poster hash: 093fb...ebc

Skrevet

Frisørmerkene er verst, jf. diverse tester.

Jeg har prøvd alt, og må bare vaske håret annenhver dag. Det er verst uka før mensen pga økt progesteron. Så det er hormonelt.

Anonymous poster hash: fe1f3...9d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...