Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg spiser egentlig helt normalt. Men kanskje litt mye karbo. Om morgenen blir det en skål 4-korn med nøtter og rosiner og til lunsj blir det noe brødmat, f.eks rundstkke eller skive med pålegg (type makrell i tomat eller leverpostei og agurk) . Ellers kanskje litt pasta (grov)/ris (brun)/potet til middag. Ingen karbo til kvelds. Vil det ha effekt å kun bytte ut frokosten med f.eks omelett og lunsjen med f.eks en kylling/-egg/-skinkesalat og ellers spise som ellers? Trener forresten mye i tillegg. Ønsker å komme bare 3-5 kilo ned. Vil ikke ha noen strikt diett, men spise slik at jeg ikke behøver å endre så mye pga barn osv Noen her som spiser på den måten? Anonymous poster hash: 20d09...2ac
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Det er sånn jeg har gått ned 10 kilo på 4 måneder hvertfall:) Går mye i fyldige smoothies eller gresk youghurt til frokost. Salat med mettende ting i til lunch(ost, kikerter, avokado) Har ikke kuttet ut poteter, pasta og grovt brød. Men uten hvetemel føler jeg meg mye piggere Anonymous poster hash: a8523...761
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Hei! Alt du kan kutte ned på av karbohydrater vil ha effekt. Og det ser jo ut som at det er frokost og lunsj som er den store synderen hos deg. For best mulig resultat så ville jeg prøvd å spist litt mindre pasta, ris og potet til middag. i alle fall kuttet litt ned på det. Lavkarbo fungerer veldig bra om man vil ned i vekt, så masse lykke til! Anonymous poster hash: 54831...d77
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #4 Skrevet 12. oktober 2015 Google grovkarbo, det er et godt kosthold Anonymous poster hash: 77d53...9af
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #5 Skrevet 12. oktober 2015 Så bra! Da begynner jeg i morgen! Googling av grovkaro skal bli! Og så flink du har vært #2, med -10 kilo på 4 mnd! HI Anonymous poster hash: 20d09...2ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå