Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre her. Jeg har en 100% fast jobb hvor jeg egentlig ikke trives så veldig godt. Jeg skal ut i mammapermisjon i april og har ingen planer om å fortsette å jobbe her etter endt mammapermisjon. Jeg står nå som toppkandidat på en ny jobb, som i mine øyne er en drømmejobb! Problemet er at jeg er 11 uker på vei med nr. 3 og føler at dette skaper trøbbel for meg med tanke på den nye jobben. Jeg vet at jeg ikke burde si noe om graviditeten fordi da får jeg mest sansynlig ikke jobben.. på den andre siden føler jeg at jeg lurer arbeidsgiveren min ved å ikke si noe. Det er ikke noe problem å skjule magen enn så lenge. Det blir kanskje verre om 1 måned som er oppsigelsestiden her jeg er nå. Ikke så veldig gøy å møte på jobb første arbeidsdag med en kul på magen.. Misforstå meg rett, barnet er svært etterlengtet og planlagt og vi har brukt 3 år på å få til denne spiren Noen som har vært i samme situasjon som har noen gode råd til meg? Anonymous poster hash: f8bd4...86a
TPK Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Go for it! Du måjo tenke litt på deg srlv også. Og at arbeidsgiver "mister" deg i ett år pga permisjon er jo en liten periode sett i en større helhet. Og han får jo refusjon fra nav. Ansetter de damer under 40-45 må de nesten regne med at de kan bli gravid mener jeg, selv om det kanskje ikke er helt ideelt at det skjer med EN gang. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg ble tilbudt drømmejobben når jeg var gravid. Jeg hadde ikke samvittighet til å ikke si noe. Jeg sa det til ny arbeidsgiver og da samtidig at jeg så for meg en lang karriere hos dem. Hun ble veldig glad for at jeg da det for da kunne hun begynne tidlig med å vinne vikar. Du gjør hva du selv føler, men vi er kvinner og vi blir faktisk gravide 😉 Anonymous poster hash: 52dd4...501
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #4 Skrevet 12. oktober 2015 Tusen takk for svar. Jeg tror jeg skal GO FOR IT (hvis det blir meg som får tilbud om jobben) Jeg må faktisk tenke på meg selv om min fremtid i arbeidslivet! Tusen takk for svar Anonymous poster hash: f8bd4...86a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå