Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 Har fått brev om at klagen min er mottatt og at NAV skal svare innen 12 måneder. Tar det virkelig så lang tid...?Uføresøknaden min ble ikke vedtatt før en uke før 8 måneders svarfristen, bare det var seigpining å vente på. Håper ikke jeg må vente 1 år på å få svar på klagen min. Anonymous poster hash: 1b3ab...487 Anonymous poster hash: 1b3ab...487
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Fikk du ikke godkjenning av nav før du søkte på uføre? Eller søkte du bare selv? Kan man motta aap når uføresøknaden er avslått? Anonymous poster hash: b03e4...909
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Fikk du ikke godkjenning av nav før du søkte på uføre? Eller søkte du bare selv? Kan man motta aap når uføresøknaden er avslått? Anonymous poster hash: b03e4...909 Søkte ikke på ufør før jeg fikk klarsignal frs NAV. Og da hadde jeg gått flere år på aap og vært til arbeidsutredning. Ufør er innvilget hos meg. Men jeg klager på et punkt som går på et ekstra tillegg som de gav meg avslag på. Om man fortsetter på aap ved avslag på uføresøknad, det vet jeg ingenting om. HI Anonymous poster hash: 1b3ab...487
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #4 Skrevet 16. oktober 2015 Noen som faktisk kan svare på dette ang. svartid? Som selv har opplevd dette? HI Anonymous poster hash: 1b3ab...487
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #5 Skrevet 16. oktober 2015 Svarfrist på klagesaker er til vanlig 6 måneder. Er det ung ufør du har fått avslag på eller yrkesskade? Anonymous poster hash: 30fdd...12a
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #6 Skrevet 16. oktober 2015 Svarfrist på klagesaker er til vanlig 6 måneder. Er det ung ufør du har fått avslag på eller yrkesskade? Anonymous poster hash: 30fdd...12a I brevet mitt står det at jeg skal få svar innen 12 måneder. Er ung ufør jeg har fått avslag på selv om dette er medfødt og jeg fyller alle kriterierene til ung ufør. HI Anonymous poster hash: 1b3ab...487
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå