Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 Noen som har fått det til? Anonymous poster hash: dcc24...ea9
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg vet om noen som har fått det til en periode. De fleste får ikke nok melk. Noen dekker ikke bunn av flaska, mens andre får en del mer, men likevel ikke nok. Hadde innstilt meg på delamming og flaske hvis jeg var deg. Anonymous poster hash: 7ea6e...893
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Har hørt det er litt forskjellig, noen kan og noen kan ikke (avhengig av om melkegangene er kutta) - men melkemengden kan uansett la seg justere på samme måte som hos de som ikke er operert. Har du melkeganger som funker, kan du amme. En kjenning av meg kunne bare amme på én side, men på den sida var det masse melk 😋 Anonymous poster hash: 65177...918
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #4 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg var superskeptisk og tenkte at det ikke kunne gå.. Men hadde INGEN problemer overhodet! Masse melk i begge bryster.. Merket ingen forskjell på å amme før og etter operasjonen. Anonymous poster hash: 1dd4a...e40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå