Gå til innhold

Hvilken ipad har 6 åringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ipad mini ok?

Skal kun brukes til pedagogiske spill i helger.

Anonymous poster hash: b7189...86e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine på 8 og 11 har ipad mini. Funker utmerket

Anonymous poster hash: b7be1...696
Skrevet

Like greit å kjøpe en vanlig iPad. Vi solgte vår iPad mini etter en mnd bruk fordi skjermen er så liten.

Vår 3-åring har en vanlig iPad, og han fikk sin da han var to. Det har de to som er eldre også.

Om noen reagerer på at minsten har egen iPad, så er det fordi han er kronisk syk og periodevis lenket til senga. Ikke mye å ta seg til der...

Anonymous poster hash: 620ef...76c

Skrevet

Takk for tips! (Hi)

Skrevet

Min har vanlig ipad air, mini har for liten skjerm.

Brukes stort sett til å se på nrk super og å spille.

Anonymous poster hash: fecce...2c1
Skrevet

Like greit å kjøpe en vanlig iPad. Vi solgte vår iPad mini etter en mnd bruk fordi skjermen er så liten.

Vår 3-åring har en vanlig iPad, og han fikk sin da han var to. Det har de to som er eldre også.

Om noen reagerer på at minsten har egen iPad, så er det fordi han er kronisk syk og periodevis lenket til senga. Ikke mye å ta seg til der...

Er denne ok? :klo:

http://www.elkjop.no/product/data/ipad-og-nettbrett/IPADMD785KNA/ipad-air-16-gb-wi-fi-gra

Skrevet

Er denne ok? :klo:

http://www.elkjop.no/product/data/ipad-og-nettbrett/IPADMD785KNA/ipad-air-16-gb-wi-fi-gra

Samme som vi har, og jeg er veldig fornøyd 😊 Ikke så mye lagringsplass, men til det bruket du trenger den til så er den helt topp!

Nesten like dyrt for en mini som for en vanlig også.

Husk å kjøp ei god mappe til, så tåler den litt mer 😉

Skrevet

Vår har ipad mini og hele familien er enige om at den er den beste(har hatt ipad "vanlig" størrelse også)...er mere hendig og grei for små barnehender😉

Skrevet

Ipad mini har også mindre prosessor og er derfor tregere på krevende spill. Ville gått for vanlig ipad.

Anonymous poster hash: 79a18...bc3
Skrevet

Mine barn har ipad i vanlig størrelse mens søsteren min har kjøpt mini til sine barn, våre barn er ofte sammen og hennes barn ønsker seg nå vanlig ipad for de synes de vi har er mye bedre både til å se film på og spille på....

Anonymous poster hash: fecce...2c1
Skrevet

Våre har mini, og det har vennene deres også . De er veldig fornøyd med sine 😊 mannen har vanlig , og ser at den er vanskeligere for de å håndtere.

Skrevet

Vi har en mini og en vanlig, men begge ungene vil helst ha minien.

Anonymous poster hash: 81f37...03a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...