Lurifaxa Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 Vi venter straks barn nummer 2. Det blir da 23 mnd mellom de to. Vi har det aller meste av utstyr, men er det noe spesielt man bør tenke på å handle inn ekstra når man får barn nummer 2?
Mamma til 2 søte Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Tror ikke man trenger mer utstyr til nr 2 enn nr 1. Blir isåfall å kjøpe det dere savnet å ha til nr1...
TPK Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Nei, det blir evt søskenvogn eller ståbrett til vogna. Kanskje en barnestol hvis eldstemann bruker sin enda.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #4 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg hadde bilstolpose til nr 2, men han var høstbaby og storebror var sommerbaby, og jeg trenge aldri å ut tidlig med han.. Nå hadde jeg nok kjøpt\laget meg en babynest, syns det ser så greit ut.. Det fantes ikke når jeg gikk med nr 1, og med nr 2 var de så dyre.. (1500kr for en, nå har jeg sett folk selger de nye for 400kr) Vet jo ikke om du har det da. Anonymous poster hash: f7d73...109
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #5 Skrevet 12. oktober 2015 Det jeg kjøpte var: Søskenvogn Bed side crib Ny vugge(den vi hadde til førstemann var lånt, og med nr 2 bodde vi på et annet sted i landet så ikke bare bare å låne den på nytt) Babybjørn vippestol, hadde en annen type til førstemann og var ikke fornøyd, Ellers ble det bare litt klær og tekstiler i jentefarger(førstemann var gutt) Anonymous poster hash: e00be...d23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå