Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 Nå har jeg stort sett lest krim de siste årene og har helt falt ut av hva som er bra ny litteratur. Noen som kan anbefale gode bøker (av nyere dato) som ikke er krim (ala Jo Nesbø, Unni Lindell osv)? Har lyst å lese en bra 'feel good' bok Anonymous poster hash: 8ca49...d52
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Mannen som elsket Yngve Ellers likte jeg godt Da-Vinci koden, lettlest og greit spenningsnivå. Av skikkelig girly girly-bøker likte jeg The devil wears prada, og shopoholikerserien. The Help var også super, handler om livet til en hushjelp i sørstatene, på 60-tallet. Anonymous poster hash: b6edf...66f
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Et helt halv år av Jo moyes. Så oppfølgeren "Etter deg". veldig gode bøker. Den ene pluss en av Jo Moyes, veldig søt bok, og skikkelig feel good. Elena Ferrante serien. Bok nr to er kommet ut, ikke feel good, men veldig bra. Anonymous poster hash: a29fa...0a2
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #4 Skrevet 12. oktober 2015 Mormor danser i regnet https://www.haugenbok.no/bok/I9788203359309?gclid=CNWFiNTJvMgCFYTPcgodsR8HmA Når sypressene hvisker https://www.cappelendamm.no/_n%C3%A5r-sypressene-hvisker-yvette-manessis-corporon-9788202477394 Bringebærpiken (denne har gått på rundgang i venninnegjengen min og alle har likt den veldig godt) https://www.platekompaniet.no/BOK/bringebarpiken-karen-swan1?gclid=CJH74cnKvMgCFQfbcgod9gsJ0w Hannah https://www.tanum.no/_skj%C3%B8nnlitteratur/romaner/hannah-nick-alexander-9788283130461?gclid=CJ_Zu6rKvMgCFaHPcgod76UIlA Anonymous poster hash: 41cbd...1b6
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #5 Skrevet 12. oktober 2015 Takk for tips! Kom gjerne med flere. Anonymous poster hash: 8ca49...d52
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #6 Skrevet 12. oktober 2015 Mormor hilser og sier takk Hundreåringen som hoppet ut av vinduet og forsvant (ikke helt ny da men rasende morsom) Budha på loftet Anonymous poster hash: 88192...88a
Gjest Antarctica Skrevet 12. oktober 2015 #7 Skrevet 12. oktober 2015 Alt av Arto Paasilinna Jon Michelets trilogi om En havets helt
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #8 Skrevet 12. oktober 2015 Mormor hilser og sier takk Hundreåringen som hoppet ut av vinduet og forsvant (ikke helt ny da men rasende morsom) Anonymous poster hash: 88192...88a Disse.... og en mann med navn Ove, Anonymous poster hash: cbc7a...a22
Graciegirl Skrevet 12. oktober 2015 #9 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg har akkurat lest trilogien til Helga Flatland. Helt nydelige bøker.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #10 Skrevet 12. oktober 2015 Mormor hilser og sier takk Hundreåringen som hoppet ut av vinduet og forsvant (ikke helt ny da men rasende morsom) Anonymous poster hash: 88192...88a Disse.... og en mann med navn Ove, Anonymous poster hash: cbc7a...a22 Forresten, mormor hilser og sier unnskyld, tenkte jeg på. Anonymous poster hash: cbc7a...a22
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #11 Skrevet 12. oktober 2015 Arto Paasilina - mye moro og bisarr humor Hundreåringen... og flere av samme forfatter for eksempel. Anonymous poster hash: 73f5f...dd2
Gjest Skrekkøgla Skrevet 12. oktober 2015 #12 Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Alt av Arto Paasilinna Jon Michelets trilogi om En havets helt Helt hjertens enig med begge forslag. Paasiliinna er lettleste, morsomme og korte bøker. Michelet sine er bare råbra, masse krigshistorie! Den fjerde boka er ute nå. Endret 12. oktober 2015 av Skrekkøgla
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #13 Skrevet 12. oktober 2015 Mormor hilser og sier takk Hundreåringen som hoppet ut av vinduet og forsvant (ikke helt ny da men rasende morsom) Anonymous poster hash: 88192...88a Disse.... og en mann med navn Ove, Anonymous poster hash: cbc7a...a22 Forresten, mormor hilser og sier unnskyld, tenkte jeg på. Anonymous poster hash: cbc7a...a22 Det var den jeg også tenkte på. Husket bare tittelen feil. Anonymous poster hash: 88192...88a
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #14 Skrevet 12. oktober 2015 Den lange hvite skyens land av Sarah Lark - fantastisk historie fra NewZealand 1800-tallet. Det er en triologi, andre boken heter Maorienes sang. Den tredje har jeg heldigvis igjen å lese - gleder meg! Bøkene er tykke (700 sider), men det er sant som det står bakpå den ene - du kommer til å ønske den var lenger. Flotte beskrivelser av landet og spennende historie og persongalleri. Siste boken heter Kivien kaller. Må få tak i den snart! Ellers har du jo Orkideenes hemmelighet og flere bøker av samme forfatter, Lucinda Riley, som er veldig fine. Anonymous poster hash: 8bcee...2ac
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #15 Skrevet 12. oktober 2015 Bienes historie av Maja Lunde Anonymous poster hash: 357a2...44b
Superdolly Skrevet 12. oktober 2015 #16 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg likte godt Tråden av Victoria Hislop. Likte også Øya, men likte Tråden bedre. Fredagsstrikkeklubben. Nedlagte brudepiker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå