Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 http://www.ludostore.no/sport-og-fritid-1/leker-og-hobby/leker-vinter/snow-board-snow-surf.html Vi er ikke skimennesker, eller snømennesker i det hele tatt (oss voksne) men jeg vil gjerne at barna skal få prøve seg om de selv vil. God råd har vi ikke så veldig dyrt utstyr har vi ikke råd til om vi ikke er sikre på at det kommer til å brukes. Er dette helt greit å prøve seg på? barna er 6 og 8 år. Bakkene her er små og ikke veldig lange eller bratte. Anonymous poster hash: 4c674...7ce
Stina <3 Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 NEI! Dette er ett leketøy og ikke ett snowboard. Hvis dette skal være gøy for barna må de ha skikkelig brett med gode bindinger og sko. Hva med å leie de første gangene for å se om dette er noe de liker. Eller kjøpe brukt. Husk også at det trengs maaaange forsøk før enn dette blir gøy.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Men er det ikke ok at det er et leketøy da? Som sagt så er det ikke noen bratte, lange bakker her. Er ikke noe slalombakker her i det hele tatt, så leie går uansett ikke. Jeg tenke barna kunne få leke og prøve seg litt i hagen...blir litt voldsomt med støvler og fullt utstyr da :-) jeg så for meg at dette var noe de kunne prøve å stå litt på, finne balansen osv.. Anonymous poster hash: 4c674...7ce
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #4 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg har barn som kjører snowboard, de har skikkelig (og dyrt) utstyr og kjører i de store alpinbakkene, de har stått siden de gikk i barnehagen og er erfarne og gode etterhvert. Men de leker da likevel med slike ting som du linker til her hjemme i den lokale akebakken, både slike lekesnowboard og snowskate har blitt lekt mye med av mine barn. Snowskate må du være litt forsiktig med for om de faller av dem så sklir brettet videre alene og kan treffe andre barn, så det er ikke greit i overfylte akebakker. Men et slikt lekesnowboard sidestiller jeg med akebrett og andre ting de leker med i de små akebakkene. Helt ok Anonymous poster hash: 36b81...5d9
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #5 Skrevet 12. oktober 2015 Dette er et helt greit leketøy. Du putter bare beina inni og kjører utfor. Du får ikke samme stabilitet som på et ordinært snowbord, men kan fint ha mye moro med noe sånt i en liten akebakke😉 Anonymous poster hash: 0e101...43e
Appelsinpiken Skrevet 12. oktober 2015 #6 Skrevet 12. oktober 2015 Skal han leke med det, eller skal han lære å stå på snowboard? Er det en leke er det ok, men dette er ikke et snowboard! Stancen (vinkelen man hr føttene i) er helt feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå