Gå til innhold

Salg på Reima vinterdress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen plasser det er tilbud på Reima vinterdresser, evt restsalg på fjorårets?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet om noen plasser det er tilbud på Reima vinterdresser, evt restsalg på fjorårets?

Har du sjekket barnihagen.no?

Anonymous poster hash: 830a5...53c

Skrevet

Du må nesten ta deg en tur til butikker som seler barneklær. Det er jo ofte at de er så utplukket i størrelser at det henger på et stativ med andre ting.Store kjeder som coop hypermarked, barnashus og babyshop er butikker det er lettere å finne salg. Men MÅ du ha Reima? Det finnes jo flere gode merker :)

Skrevet

Du må nesten ta deg en tur til butikker som seler barneklær. Det er jo ofte at de er så utplukket i størrelser at det henger på et stativ med andre ting.Store kjeder som coop hypermarked, barnashus og babyshop er butikker det er lettere å finne salg. Men MÅ du ha Reima? Det finnes jo flere gode merker :)

Nei, jeg MÅ ikke ha det. Det er mest fordi jeg vet hvordan de er i størrelsen, og vet at de passer til datteren min, både med temperatur og str.

Jeg får vel nesten ta turen rundt. Er bare så kjedelig med bekkenløsning :eeeh:

Skrevet (endret)

Du kan bestille direkte fra Reima sin hjemmeside. Der har de en egen outlet avdeling, der er det alltid masse på salg. http://www.reimashop.com/no/Kategorier/Outlet/c/outlet

Har kjøpt både dresser og jakker til barna

Takk for tips, de var dessverre tomme i rett størrelse :)

Endret av **venter**
Skrevet

Ellos, evt kjøpe med rabattkode

petterpia.com

sportamore.no. Kan se ut som de har 25% ved kjøp over 499, men der var riktignok ikke allverden av dresser, hvertfall ikke Reimatec.

Anonymous poster hash: c635d...b5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...