**venter** Skrevet 12. oktober 2015 #1 Skrevet 12. oktober 2015 Noen som vet om noen plasser det er tilbud på Reima vinterdresser, evt restsalg på fjorårets?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #2 Skrevet 12. oktober 2015 Noen som vet om noen plasser det er tilbud på Reima vinterdresser, evt restsalg på fjorårets? Har du sjekket barnihagen.no? Anonymous poster hash: 830a5...53c
Elina Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Du må nesten ta deg en tur til butikker som seler barneklær. Det er jo ofte at de er så utplukket i størrelser at det henger på et stativ med andre ting.Store kjeder som coop hypermarked, barnashus og babyshop er butikker det er lettere å finne salg. Men MÅ du ha Reima? Det finnes jo flere gode merker
**venter** Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2015 Du må nesten ta deg en tur til butikker som seler barneklær. Det er jo ofte at de er så utplukket i størrelser at det henger på et stativ med andre ting.Store kjeder som coop hypermarked, barnashus og babyshop er butikker det er lettere å finne salg. Men MÅ du ha Reima? Det finnes jo flere gode merker Nei, jeg MÅ ikke ha det. Det er mest fordi jeg vet hvordan de er i størrelsen, og vet at de passer til datteren min, både med temperatur og str. Jeg får vel nesten ta turen rundt. Er bare så kjedelig med bekkenløsning
annesmil Skrevet 12. oktober 2015 #5 Skrevet 12. oktober 2015 Du kan bestille direkte fra Reima sin hjemmeside. Der har de en egen outlet avdeling, der er det alltid masse på salg. http://www.reimashop.com/no/Kategorier/Outlet/c/outlet Har kjøpt både dresser og jakker til barna der
**venter** Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Du kan bestille direkte fra Reima sin hjemmeside. Der har de en egen outlet avdeling, der er det alltid masse på salg. http://www.reimashop.com/no/Kategorier/Outlet/c/outlet Har kjøpt både dresser og jakker til barna Takk for tips, de var dessverre tomme i rett størrelse Endret 12. oktober 2015 av **venter**
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2015 #7 Skrevet 12. oktober 2015 Ellos, evt kjøpe med rabattkode petterpia.com sportamore.no. Kan se ut som de har 25% ved kjøp over 499, men der var riktignok ikke allverden av dresser, hvertfall ikke Reimatec. Anonymous poster hash: c635d...b5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå