Gå til innhold

Hva anser dere som lang reisevei til føden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser i annen tråd at noen mener 40 min er lang reisevei.

Anonymous poster hash: 11458...070

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser i annen tråd at noen mener 40 min er lang reisevei. Anonymous poster hash: 11458...070

Så interessant. Alt er relativt, skal du ha styrtfødsel er 40 min reisevei j.vlig langt :)

Men bruker du 48 timer på å føde, er kanskje 5 timer langt å kjøre.

Anonymous poster hash: b0c10...fd7

Skrevet

Bor sentralt på Østlandet og har ca 40-45 min, litt kortere nå med det nye sykehuset på Kalnes. Synes ikke det er langt. Tenker to timer og mer er langt, spesielt hvis man må ta hensyn til ferger, veien er svingete og humpete etc.

Anonymous poster hash: 65a53...80d

Skrevet

Jeg hadde 1,5 time. Det var ikke langt i midt tilfelle, der det tok 8 timer fra vannet gikk til riene såvidt begynte å kjennes, og deretter 16 timer til før barnet var ute. Og ikke minst fordi mannen kunne kjøre meg. Men hadde jeg måttet ta bussen dit med kraftige rier så hadde det nok føltes veldig langt. :P

Og for de som har noen risiko eller komplikasjoner av noe slag er det jo langt, for de må ofte overnatte ved sykehuset den siste tiden. Om vinteren er det langt for alle, for da er veiene ofte stengt. :P

40 min synes jeg er forholdsvis kort, men om ting skjer veldig fort så er det jo plutselig ikke det likevel.

Anonymous poster hash: 62730...44f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...